kapan 104 Skrevet 13. November Hvad tænker folk om hende her. Er vi ude i en dansk pige, eller en der udgiver sig for at være dansk https://annoncelight.dk/showad/442925 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1412 Skrevet 13. November (edited) 900 kr. for en halv time med en dansk pige på 24 med frit valg på alle hylder - og det koster ikke ekstra uden kondom. Jeg ville ikke tage chancen Redigeret 13. November af Julius Tilføjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 78 Skrevet 13. November Det lyder alt for godt til at være sandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2879 Skrevet 13. November Der er flere røde flag og det er bestemt IKKE dannebrogsflag der veje ved den annonce. • "min både fisse" Der:er flere sprog blomster og forkerte ordstillinger som en dansker ikke vil skrive. • "For min sikkerhed! Skal der afregnes til en medarbejder først*." Du skal selvfølgelig give pengen til en ven, før du ser pigen. Om venen kan kan det siges at han er rigtig god til at løbe med dine penge, der er selvfølgelig ikke nogen pige - Det er svindleren som der har oprettet annoncen. • "At aflyse i sidste øjeblik uden varsel er uprofessionelt og respektløst. Derfor opkræves der et gebyr, hvis afbestilling, fristen overskrides, senest 24 timer før aftalt tid! Betal en medarbejder ved receptionen" Her er det selvfølgelig igen den gode ven som du skal give pengene.............. Der er et svindel nummer som der er omtalt flere gange her på EG, hvor de truer med alverdens ulykker og dumme bøder. Betal IKKE og meld dem til politiet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest85 35 Skrevet 13. November (edited) Hej Har lige skrevet et indlæg om svindel. Denne annonce er en af dem. Afpresning. Hold dig langt væk. Svindel, Igen Igen, ADVARSEL - Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland - Eroguide.dk Redigeret 13. November af Guest85 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg