Ingenved 91 Skrevet 13. November https://annoncelight.dk/showad/348591 velanmeldt og populær pige, så jeg vil ikke høre om jeres oplevelser. Vil blot høre om nogen har held med at kontakte hende? Svarer hun kun sine stamkunder? Hvis hun gøre det burde hun vel skrive det i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 129 Skrevet 13. November Du har læst hendes åbningstider ? Max1 time før hun er på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 91 Skrevet 13. November Smedesvenden skrev, 1 time siden: Du har læst hendes åbningstider ? Max1 time før hun er på ?? Slet ikke det jeg spørge om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 373 Skrevet 14. November Ingenved skrev, den 13.11.2025 at 10:10: https://annoncelight.dk/showad/348591 velanmeldt og populær pige, så jeg vil ikke høre om jeres oplevelser. Vil blot høre om nogen har held med at kontakte hende? Svarer hun kun sine stamkunder? Hvis hun gøre det burde hun vel skrive det i annoncen. Jeg kan desværre heller ikke komme igennem til hende (længere). Tror hun forsøger at holde sig til faste gengangere :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 91 Skrevet 14. November skivemd skrev, for 1 time siden: Jeg kan desværre heller ikke komme igennem til hende (længere). Tror hun forsøger at holde sig til faste gengangere :) Tak for svar. Så behøver jeg ikke spilde hendes eller min egen tid mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusNordFyren 11 Skrevet 14. November Kan ikke forstå at hun overhovedet annoncerer så. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 91 Skrevet 15. November AarhusNordFyren skrev, for 16 timer siden: Kan ikke forstå at hun overhovedet annoncerer så. Enig. Hun kunne i det mindste skrive det i sin annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wade 6 Skrevet 18. November Jeg har været en af hendes faste kunde i 2-3 år, så vi kender hinanden godt. Men hun svarer stadig ikke på mine beskeder, og det har hun ikke gjort i omkring 6 måneder nu. Jeg er ikke sikker på, hvad der foregår. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 373 Skrevet 18. November Wade skrev, 1 time siden: Jeg har været en af hendes faste kunde i 2-3 år, så vi kender hinanden godt. Men hun svarer stadig ikke på mine beskeder, og det har hun ikke gjort i omkring 6 måneder nu. Jeg er ikke sikker på, hvad der foregår. Jeg føler det samme. Brand ærgerligt, men håber selvfølgelig det bedre for hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kdr7500 19 Skrevet 18. November Ja det er ærgerligt - men heldigvis er der andre piger omkring Århus som tilbyder hanky panky i bilen, så må vi vælge dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 91 Skrevet 18. November Kdr7500 skrev, for 3 timer siden: Ja det er ærgerligt - men heldigvis er der andre piger omkring Århus som tilbyder hanky panky i bilen, så må vi vælge dem Nogen du vil anbefale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kdr7500 19 Skrevet 19. November Ingenved skrev, for 9 timer siden: Nogen du vil anbefale? Hende her har jeg gode erfaringer med https://annoncelight.dk/showad/412422 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg