Hop til indhold
Ingenved

Blow-i-bilen Århus - nogen der har held?

Recommended Posts

Smedesvenden skrev, 1 time siden:

Du har læst hendes åbningstider ? Max1 time før hun er på 

?? Slet ikke det jeg spørge om:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ingenved skrev, den 13.11.2025 at 10:10:

https://annoncelight.dk/showad/348591

velanmeldt og populær pige, så jeg vil ikke høre om jeres oplevelser. Vil blot høre om nogen har held med at kontakte hende?

Svarer hun kun sine stamkunder? Hvis hun gøre det burde hun vel skrive det i annoncen.

Jeg kan desværre heller ikke komme igennem til hende (længere). Tror hun forsøger at holde sig til faste gengangere :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, for 1 time siden:

Jeg kan desværre heller ikke komme igennem til hende (længere). Tror hun forsøger at holde sig til faste gengangere :) 

Tak for svar. Så behøver jeg ikke spilde hendes eller min egen tid mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
AarhusNordFyren skrev, for 16 timer siden:

Kan ikke forstå at hun overhovedet annoncerer så.

Enig. Hun kunne i det mindste skrive det i sin annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været en af hendes faste kunde i 2-3 år, så vi kender hinanden godt. Men hun svarer stadig ikke på mine beskeder, og det har hun ikke gjort i omkring 6 måneder nu. Jeg er ikke sikker på, hvad der foregår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wade skrev, 1 time siden:

Jeg har været en af hendes faste kunde i 2-3 år, så vi kender hinanden godt. Men hun svarer stadig ikke på mine beskeder, og det har hun ikke gjort i omkring 6 måneder nu. Jeg er ikke sikker på, hvad der foregår.

Jeg føler det samme. Brand ærgerligt, men håber selvfølgelig det bedre for hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er ærgerligt - men heldigvis er der andre piger omkring Århus som tilbyder hanky panky i bilen, så må vi vælge dem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kdr7500 skrev, for 3 timer siden:

Ja det er ærgerligt - men heldigvis er der andre piger omkring Århus som tilbyder hanky panky i bilen, så må vi vælge dem :)

Nogen du vil anbefale?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...