Hop til indhold
Peterj6220

Andrea Slim & Petite Jylland

Recommended Posts

Nu er hun er Herning - også nysgerrig om nogen har besøgt hende. Med alle hendes tillæg kan det blive en dyr fornøjelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde taget chancen, men de tillægspriser virker fjollet. Altid et no go for mig hvis de ikke har en pakke. Ellers er der altid bare en håndbremse på stemningen imo 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BLKBOX skrev, den 16.11.2025 at 18:24:

Nu er hun er Herning - også nysgerrig om nogen har besøgt hende. Med alle hendes tillæg kan det blive en dyr fornøjelse. 

Har været forbi en tur ved Andrea.

Fin beliggenhed i udkanten af byen. Hurtig og nem kommunikation med hende.

Hun er vanvittig smuk med en krop af en anden

verden.

Ville nok anbefale andre hvis man vil have mere indlevelse for pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hermand40 skrev, for 22 timer siden:

Har været forbi en tur ved Andrea.

Fin beliggenhed i udkanten af byen. Hurtig og nem kommunikation med hende.

Hun er vanvittig smuk med en krop af en anden

verden.

Ville nok anbefale andre hvis man vil have mere indlevelse for pengene.

oplevede du begrænsninger og "showstop" pga. de mange priser/tillæg - eller var det til at afklare på forkant? Tolker det er en diskret beliggenhed (som lokal er jeg altid nervøs for diskretionen) og det læser jeg som værende ok. jeg er med på, at du ikke kan skrive adresse men et hint om retning? (også ok at svare i PB)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser jo temmelig lækker ud, men var forbi for nogen måneder siden i Viby, aftalte tid dagen inden og skrev inden jeg kørte ind da jeg havde omkring 40 min. kørsel fandt stedet og kørte lidt rundt for en P plads, og meldte jeg var klar og fik et afbud. Noget træls begrundelsen var at hun havde glemt der kom håndværker for at lave noget vand i lejligheden. Spurgte om hvornår hun ville være klar igen fik ikke noget svar. Har været ude for tilsvarende hvor de angiver den forkerte adresse lige for se kunden an, så bliver man omdirregeret efterfølgende, formoder det var det som skete. Syntes det spild af tid for begge, så skriv man er selektiv - nu er det jo ikke fordi jeg ikke ser godt nok ud, men var måske ældre end hun syntes om. Er nogen som har bedre erfaringer med hende end - hvad jeg kan se i tråden, mangel på indlevelse det er no go - men er der andre som har haft en positiv oplevelse vil jeg da give det en chance mere.  

Trods Ryan Air tilbudslisten - 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...