Jægeren123 0 Skrevet 13. November Hej alle kender I dem her, de lyder meget spændende https://annoncelight.dk/showad/442699 jægeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterj6220 43 Skrevet 14. November Blondinen har haft annonce tidligere, men om der er anmeldelser ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 56 Skrevet 16. November Slet ikke nogen som evt har besøgt de 2 transer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 684 Skrevet 19. November Peterj6220 skrev, den 14.11.2025 at 15:27: Blondinen har haft annonce tidligere, men om der er anmeldelser ved jeg ikke. Hende har jeg besøgt, hun giver okay blow og har en dejlig pik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MiAarhus 34 Skrevet 22. November Jeg har skrevet med dem i aften. spurgte til muligheden for en blanding af dominans og GFE. De spurgte, hvad GFE er.. Første gang jeg er blevet mødt af det spørgsmål… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 684 Skrevet 23. November MiAarhus skrev, for 18 timer siden: Jeg har skrevet med dem i aften. spurgte til muligheden for en blanding af dominans og GFE. De spurgte, hvad GFE er.. Første gang jeg er blevet mødt af det spørgsmål… De taler ikke særligt godt engelsk , den mørke taler intet kun spansk, der er ikke meget GFE over dem, men de lever et godt “ Håndværk “ ps de er i Brabrand nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg