yxes 49 Skrevet 12. November Hej..Jeg holdte tilfældig omkring Viborgvej i Skive en dag jeg kørte igennem byen, og den smukkeste, flotteste og lækre thai gik forbi.. Lille og Petit og med håret sat op sådan lidt i den ene side. var i en " pels " jakke. hun smilede voldsom sødt , vendte sig faktisk og kikke efter mig, da hun gik forbi ( måske for hun kunne se jeg sad og savlede ) og jeg var heeeelt tændt. men inden jeg fik bilen vendt var hun væk, og fandt hende ikke igen.. Tror hun holder til på en af de sideveje der er til viborgvej, måske en Islandsvej , Finlandsvej eller der omkring. Jeg ville godt nok gerne om jeg kunne finde hende, og spørger derfor om nogen kunne ha en ide til hvem det kunne være. Og nej, jeg er da ikke sikker på hun overhoveder er GP, men men de blikke og øjne gør jeg er 97 % sikker. Så skriv endelig hvis du kan genkende noget , også PB hvis du hellere vil det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 90 Skrevet 13. November Hvor længe er det siden du så hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 44 Skrevet 13. November Så fordi en kvinde smiler til dig på vejen, er hun prostitueret? 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yxes 49 Skrevet 13. November Sunes skrev, 1 time siden: Så fordi en kvinde smiler til dig på vejen, er hun prostitueret? Læs dog hvad jeg skriver ! 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yxes 49 Skrevet 13. November Pepsimax 75 skrev, for 7 timer siden: Hvor længe er det siden du så hende Det er en 2-3uger siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2594 Skrevet 13. November Ingen grund til at afspore. Hjælp eller lad være med at kommentere. Sunes skrev, for 9 timer siden: Så fordi en kvinde smiler til dig på vejen, er hun prostitueret? 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg