Hop til indhold
Skumslukkeren

Camilla / eksotisk saft Kolding

Recommended Posts

Først et link: https://annoncelight.dk/showad/431994

Af og til tænker man – wow til den pris så gør jeg enten en virkelig god deal – eller så fortryder jeg bagefter. Det blev det sidst.

Stedet var fint – ok diskret og hun stod klar til at åbne – så langt så godt. Sød columbiansk kvinde (sagde hun selv, spansk i annoncen). Vi fik klaret betalingen. 1.000 kr. for en time, så gav jeg 200 for tungekys og 100 kr. for bad sammen, jf. annoncen. 

Et hurtigt bad – ok, bad om et håndklæde – det havde hun ikke. Men kom med et tæppe – som hun bedyrede var rent. Var det nok også – men det tørrede jo slet ikke. Well – jeg skulle ind og pakke hende ud – hun så fristende ud. Hun har nylavede bryster – så dem må man ikke gå hårdt til – fair. Hun er køn, virkelig trænet mave og nu store bryster. Røven er meget fyldig, ved ikke om det er generne eller en kirurg – men flot var den. 
Hun gik frisk i gang med at sutte, så på med kondom og så lagde hun sig på ryggen. Jeg slikkende hende lidt – og så var det tid – den del var fin. Jeg kom – og kunne så fortsætte med tungen – indtil hun kom. Den del virkede ægte. Men alle hendes små støn var næsten for meget. Så fik jeg lidt massage og det er ikke det der er hendes spidskompetence og der stønnede hun også – hmmm. Efter en kort massage ville hun gerne videre og så blev energien fokuseret i skridtet på mig. Efter lidt solid mund (denne gang med regnfrakke) og håndarbejde kom der liv og så lagde hun sig på ryggen igen. Det endte hvor det endte. Jeg fik max 10 kys og 0 med tunge… Så skulle vi i bad – nej det var jo kun for mig der var betalt. Jeg forklarede pænt at det jo stod i annoncen – vi brugte translate da hendes engelsk er stærkt begrænset. Efter lidt frem og tilbage gad jeg ikke diskutere det. Jeg badede alene – tørrede mig i det elendige tæppe og stod udenfor efter 45 minutter.

Isoleret set er hun et besøg værd – men spar de ekstra kroner og tag ”basispakken” og forvent at blive ordnet hurtigst muligt. Men fordi jeg betalte for det ekstra, der var intet håndklæde og kommunikationen var besværlig, så bliver det ikke et genbesøg for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...