Hop til indhold
Darkshades

Snapchat - se på petit dansk thai blive kneppet.

Recommended Posts

Er lidt nysgerrig. Min veninde og jeg har overvejet at lave liveshow på snap mod betaling. 15-20 minutters tid hvor det meste er muligt for køberen. Blow, gag, anal, sprøjte, kneppe komme hvor du ønsker. Er der et marked for det? Hun er ung, slank, smukke bryster, fast rund røv og 152 høj. Hun vil være blindfolded for privatlivets skyld, men med på det meste, både hårdt og blidt. Er der interessae for det? Skriv også gerne privat hvis det er : ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hvis jeg kunne være den anden part, der kunne kneppe hende, gagge hende, få blow af hende og sprøjte ud over hende, så kunne det være meget interessant.

Men jeg kommer aldrig til at betale for at se andre kneppe, hverken live eller på bagkant. Men hver sin smag og lyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker at det økonomiske potentiale er begrænset, så med mindre man selv tænker på koncepter, bør man nok finde på noget andet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...