Darkshades 37 Skrevet for 4 timer siden Er lidt nysgerrig. Min veninde og jeg har overvejet at lave liveshow på snap mod betaling. 15-20 minutters tid hvor det meste er muligt for køberen. Blow, gag, anal, sprøjte, kneppe komme hvor du ønsker. Er der et marked for det? Hun er ung, slank, smukke bryster, fast rund røv og 152 høj. Hun vil være blindfolded for privatlivets skyld, men med på det meste, både hårdt og blidt. Er der interessae for det? Skriv også gerne privat hvis det er : ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 222 Skrevet for 4 timer siden Ja, hvis jeg kunne være den anden part, der kunne kneppe hende, gagge hende, få blow af hende og sprøjte ud over hende, så kunne det være meget interessant. Men jeg kommer aldrig til at betale for at se andre kneppe, hverken live eller på bagkant. Men hver sin smag og lyst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet for 2 timer siden Tænker at det økonomiske potentiale er begrænset, så med mindre man selv tænker på koncepter, bør man nok finde på noget andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg