Guest Sunny the best Skrevet 25. April, 2014 Arhhh ha ha ha ha. Tak for nat grin Knallert. ( gratis blink og godnat kys til dig) Sunny :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 26. April, 2014 Ja nu er det altså bare for meget med den regering. Igen er det mig, som skal brandbeskattet, og alle jer andre der skal have penge tilbage!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. April, 2014 Ja nu er det altså bare for meget med den regering. Igen er det mig, som skal brandbeskattet, og alle jer andre der skal have penge tilbage!! Send din skat direkte til mig. Jeg skal nemlig have en del udbetalt:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 26. April, 2014 Ja nu er det altså bare for meget med den regering. Igen er det mig, som skal brandbeskattet, og alle jer andre der skal have penge tilbage!! Hehe, også en måde at prale. Det er heldigt at jeg ikke bor i Danmark. Jeg har virkelig ikke lyst til at arbejde på cirkus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 26. April, 2014 Ja min er ikke i 200kr klassen, men tilgengæld rejser den sig altid pænt op i en dames selskab og det er der vist ikke skat på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 26. April, 2014 Tjaaaaaaa, penge er rare at ha`. Men for mange penge kan være en forbandelse. Som man siger, den første million er sværest, resten kommer af sig selv. Har man til dagen og vejen og lidt til, ja så er jeg godt tilfreds. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg