Hop til indhold

nye skatteregler

Featured Replies

Skrevet

Arhhh ha ha ha ha. Tak for nat grin Knallert. ( gratis blink og godnat kys til dig)

Sunny :)

Skrevet

Ja nu er det altså bare for meget med den regering. Igen er det mig, som skal brandbeskattet, og alle jer andre der skal have penge tilbage!!

Skrevet

Ja nu er det altså bare for meget med den regering. Igen er det mig, som skal brandbeskattet, og alle jer andre der skal have penge tilbage!!

Send din skat direkte til mig. Jeg skal nemlig have en del udbetalt:)

Skrevet

Hehe, også en måde at prale :-P

Det er heldigt at jeg ikke bor i Danmark. Jeg har virkelig ikke lyst til at arbejde på cirkus. :mrgreen:

Skrevet

Ja min er ikke i 200kr klassen, men tilgengæld rejser den sig altid pænt op i en dames selskab og det er der vist ikke skat på ;-)

Skrevet

Tjaaaaaaa, penge er rare at ha`. Men for mange penge kan være en forbandelse. Som man siger, den første million er sværest, resten kommer af sig selv.

Har man til dagen og vejen og lidt til, ja så er jeg godt tilfreds.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.