Hop til indhold
Lady Cherie

Du spørger

Recommended Posts

Det er kun mit ene ben der er dårligt - hvorfor skal du altid overdrive ?

Altid rart med en klarsynet og vidende debattør :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes da ikke der er nogen tvivl om hvem det er adresseret til. Hvis netop du føler dig truffet, så er det nok dig.

Jeg vil give Liderlig fyr og Aros ret. Ofte er også mig ubegribelig, at nogle af jer svarer på fuldstændige urimelige spørgsmål.

Jamen kan DU så ikke fortælle mig hvem det er adresseret til??? For på mig virker det som om alle skal have skyggen af tvivl hængende over sig. Det er for mig bare endnu et kneb til at sætte mændene herinde i et kollektivt dårligt lys. Derudover er det jo himmelråbende naivt at tro det vil have nogen effekt på de mænd der netop udøver denne adfærd.

Om jeg føler mig truffet - næ ikke rigtig, af helt naturlige grunde, men det er jo nemt at skyde den over på mig uden at vide en skid om hvordan tingene hænger sammen... klassisk måde at kvæle kritik/ spørgsmål på: Mistænkeliggør al opposition - effektivt og umådelig barnligt.

Jeg er enig i at det er ubegribeligt hvad pigerne svarer på, men det er sgu da bare at gribe i egen barm, og lade være... det er Cherie da for pokker selv herre over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Hvis jeg giver det indtryk af at jeg har patent på sandheden herinde. Så beklager jeg. Det er ikke det jeg selv tror at jeg har.

Bøtten med tudekiksene er tømt. Hvis du spørger mig om det er melidenhed med mig og de andre piger jeg vil have så nej.

Jeg prøver at forklare hvorfor det kan gøre ondt. Det er jo ikke altid selve spørgsmålene der gør ondt. Det jeg mener er at når man får spørgsmålene så kan det gøre ondt når man svarer og for mit helt eget vedkommende så kan det gøre ondt når man vender vrangen ud på sig selv og bruger tid på at svare og man så ikke kommer nogen vegne alligevel.

Til spørgsmålet hvad vil jeg. Jeg vil gerne have jer en masse mennesker til at forstå. At det ikke er så slemt at være massagepige. Jeg vil gerne have faget lidt mere normaliseret og alt det andet jeg nævner jeg gerne vil i mine indlæg.

Aros jeg ved godt at jeg ikke er en sandhedsgudinde der mener at alt hvad jeg siger er rigtigt. Jeg ved også godt at jeg ikke har ret i alting, men at jeg har en mening om en masse ting det kan jeg ikke lyve mig fra.

Jeg ved også godt at der ikke kommer sandheder på bordet hvis man i et eks. forum ikke må spørge os om noget. Og så igen hvis jeg mente at i ikke måtte det og det gjorde for ondt og jeg ville have melidenhed osv... Så var jeg nok smuttet forlængst.

Kan ikke lige se om jeg fik svaret på alt det du spurgte om. Ellers må du lige smække det på igen.

Kh Sunny. :)

Hej Sunny. Du gør fint nu rede for hvad du mener. Jeg kan godt forstå hvad du skriver. Det er vist bare nuancer der skiller os, og jeg har skrevet hvad jeg mener og du har udførlig skrevet hvad du mener og så er den pot ude. Vh Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Heine

Du vil gerne vide hvorvidt en ejendomsmægler er uafhængig i sin rådgivning, det er der klare regler om, som sikre en vis grad af gennemsigtighed. Du vil gerne være sikker på, at du går til en tandlæge, der har den fornødne uddannelse. Det er der klare regler for, som er gennemskuelige for enhver. Du vil gerne være sikker på kvaliteten hos bageren. Derfor er der smiley ordning, der giver gennemsigtighed.

Der er intet i denne branche, der sikre gennemsigtighed. Derfor alle disse spørgsmål. Nogle relevante, men bevares, også nogle mindre relevante.

Obama.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alman

Det er kun mit ene ben der er dårligt - hvorfor skal du altid overdrive ?

Altid rart med en klarsynet og vidende debattør :)

Absolut kære Heine. Hvorfor deltage i diskussion med prostituerede der er ude på at tjene pengene så let som overhovedet muligt - dvs ved at servicere mænd der sandsynligvis ikke magter/kan finde ud af have et normalt forhold.

Bagefter klynker de igennem pga nogle ligegyldige spørgsmål som de kan vælge at ignorere. For pokker da - hvordan kan du forsvare det? 

Derfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du Delfin - nu skal jeg jo ikke gøre mig klog på hvad Cherie mener og heller ikke tage hende i forsvar.

Men er det helt utænkeligt i din verden at man bare nogle gange udtrykker en undertrykt følelse - lige i det øjeblik den bobler op?

Måtte det være mer gennemtænkt og sværere end så?

B

Du Svensker, det er ikke utænkeligt - mere nærliggende er det dog for mig at Cherie har en dagsorden. Det er den jeg gerne vil have afdækket... <_<

Eftersom den er lagt under generel debat, bør det vil også lægge op til debat - eller er der kun plads til rygklapperi og medlidenhed - ellers skulle den nok være lagt under hyggesnak ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Cherie: hvor vil du hen med det her indlæg?

Skal jeg have dårlig samvittighed? Er der nogen andre der skal - så ville det klæde dig at adressere det til dem, fremfor den her evindelige skyden med spredehagl over ting der frustrerer dig ved alle de slemme kunder, så vi alle skal føle os som nogle skidte karle.

Ej mon, det synes jeg altså ikke var ok det der... At DU føler dig som en skidt Karl skal LC da ikke tage på sig, fordi hun skriver et indlæg med hendes tanker og følelser... Hun bliver i hende og jeg mener også du burde blive i dig her og se hvad der rent faktisk bliver skrevet... Egentlig skulle der jo ikke kunne siges/ skrives noget så, for så kan vi jo alle tage det på os.. Der må være mere rummelighed fra dig fra den stol du sidder på søde skatter... God weekend varmt knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Absolut kære Heine. Hvorfor deltage i diskussion med prostituerede der er ude på at tjene pengene så let som overhovedet muligt - dvs ved at servicere mænd der sandsynligvis ikke magter/kan finde ud af have et normalt forhold.

Bagefter klynker de igennem pga nogle ligegyldige spørgsmål som de kan vælge at ignorere. For pokker da - hvordan kan du forsvare det? 

Derfor.

Der formåede du så lige at nedgøre alle mænd der køber sex - og de kvinder der sælger den. Derfor:

multi-facepalm.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Heine

Du vil gerne vide hvorvidt en ejendomsmægler er uafhængig i sin rådgivning, det er der klare regler om, som sikre en vis grad af gennemsigtighed. Du vil gerne være sikker på, at du går til en tandlæge, der har den fornødne uddannelse. Det er der klare regler for, som er gennemskuelige for enhver. Du vil gerne være sikker på kvaliteten hos bageren. Derfor er der smiley ordning, der giver gennemsigtighed.

Der er intet i denne branche, der sikre gennemsigtighed. Derfor alle disse spørgsmål. Nogle relevante, men bevares, også nogle mindre relevante.

Men kære S, de behøver vel ikke være så personlige vel??? Jeg spørger da ikke min tandlæge hvad hendes mand/ barn osv er for nogen og hvad de laver... Vi er jo ( desværre) også i et noget mere specielt erhverv hvor vi er noget udsatte og skal passe mere på os selv end i vores job i den verden i også er i... Og nogen gange må det siges at være MEGET personlige spørgsmål... Jeg deler gerne og er ok åben, men også en privat person og ikke Line all the time, så det kan blive for personligt og tæt på i forhold til vi kun skal hygge i 30 min samme og måske kun en gang... Det der undre mig, er at nogle ( heldigvis få) mænd føler behov for at vide alle de ting... Jeg har en ydelse som jeg giver for dine penge , vi hygger og så siger vi farvel... Sååå det er lidt for tæt på ind i mellem... Tror bare det var det CL mente og ja jeg... Smil. Tænker ikke du er uenig... Knus fra Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Oprindeligt indlæg rettet væk, var svar på et personangreb fra Cherie på mig som hun selv fortrød og rettede væk. Ingen grund til afspore debatten med noget sådan.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej mon, det synes jeg altså ikke var ok det der... At DU føler dig som en skidt Karl skal LC da ikke tage på sig, fordi hun skriver et indlæg med hendes tanker og følelser... Hun bliver i hende og jeg mener også du burde blive i dig her og se hvad der rent faktisk bliver skrevet... Egentlig skulle der jo ikke kunne siges/ skrives noget så, for så kan vi jo alle tage det på os.. Der må være mere rummelighed fra dig fra den stol du sidder på søde skatter... God weekend varmt knus Line

Jamen er det ikke en debat-tråd det her??? Så derfor lægger det op til en debat, og for at undgå at misforstå, så spørger jeg hvad formålet er. Så bliver JEG mistænkeliggjort  (og skudt i skoene at jeg nok er en af de skyldige) , og Cherie har selv været inde i tråden uden at kaste lys over hvad der er meningen med tråden... Bananas prøver så at lukke mig ned med, at det nok slet ikke er en debat-tråd ??? :huh:

Og jeg føler mig ikke som en skidt karl, og jeg tager mig det ikke nært - for jeg har ikke besøgt Cherie, eller nogle af Jer andre piger - men jeg synes at tonen anklager kunder over en kam, og det synes jeg ofte den gør når nogle piger er utilfredse med nogle helt konkrete oplevelser. Det er helt tydeligt for mig at disse tråde bliver brugt til at lægge pression på de mandlige brugere herinde. Derfor spørger jeg hvad hun vil med tråden, for dén dagsorden vil jeg gerne udfordre. 

Cherie bliver da på ingen måde i sig selv i hendes indlæg - hele indlægget er gennemsyret af du/ dig formuleringer, det hele er møntet på en/ flere ikke nærmere specificeret person(er). Det er godt nok hendes følelser, men de er da i den grad rettet mod andre. Dermed begrænser det sig ikke til hendes følelser, men i høj grad til andres handlinger.

Nu er der af flere blevet efterlyst at man ikke farer i flint over hvad man TROR andre skriver, men istedet spørger for at sikre sig at man ved hvad afsenders budskab er. Jeg fornemmer en skjult dagsorden og derfor spørger jeg ind til Cherie´s motiver, men så er det pludselig også galt :blink:

Tilbage sidder jeg så, og har stadig ikke fået et svar på hvad meningen er med dette debat-oplæg? Det får jeg nok heller ikke, så jeg trækker mig.

Der er åbenbart ting der ikke må stilles spørgsmålstegn ved... Så meget for din højt besungne rummelighed :unsure:

Derudover behøver du ikke tale ned til mig  :angry:  ...  men jeg er da dybt ulykkelig over at jeg har krænket din retfærdighedsfølelse  lille Line-mus :wub:  Jeg ønsker dig en skøn weekend med masser af sol og smukke smil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørge Jørgen

Kai Rosenberg|Kamma Laurents

Nu skal jeg fortælle Jer om Jørgen

Jørgen var en tem'lig artig dreng.

Men han plaged' alle med sin spørgen,

fra han vågned' til han gik i seng.

Far og mo-ar blev så trætte af det,

det han spurgte om var noget pjat.

Tit han spurgte bare for at drille,

hvorfor - hvorfor dit og hvorfor dat.

Hvorfor har en buko ingen vinger,

hvorfor si'r de buh og ikke vov.

Hvorfor sidder neglen på min finger

hvis den sad på næsen var det sjov.

Hvorfor sidder øjet ik' i nakken,

hvorfor er jeg ikke blevet en kat.

Hvorfor kan min støvle ikke snakke,

hvorfor hvorfor dit og hvorfor dat.

Hvor har en loppe ingen bukser,

hvorfor er en lille fisk så våd.

Hvorfor blir en kylling ikke malket,

hvorfor si'r komoden ikke noget.

Hvorfor er der mænd på mine seler,

hvorfor skal vi altid gå med hat.

Hvorfor spiser løven ikke jordbær,

hvorfor hvorfor dit og hvorfor dat.

Men en dag blev det hans far for meget,

Jørgen fik smæk og Jørgen blev lagt i seng.

Og nu lå han der igen og spurgte

næsten som en helt fornuftig dreng.

Hvorfor fik jeg ingen pandekager,

hvorfor må jeg ikke lege mer'.

Hvorfor har jeg dog så ondt i numsen,

jeg skal aldrig spørge fjollet mer'.

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilbage sidder jeg så, og har stadig ikke fået et svar på hvad meningen er med dette debat-oplæg? Det får jeg nok heller ikke, så jeg trækker mig.

det er sjovt.. jeg havde faktisk tænkt på et kap 3 om et par uger der kunne have det her tema... men cheri kom mig i forkøbet... 

Monty - det har intet at gøre med at skyde med spredhagl og det er absolut ikke en kollektiv nedgørelse af oprigtigt nysgerrige mænd.... der spørger i en god mening og med reel hensigt...  vi ved godt at 90% ikke spørger for at være påtrængende :) 

men uanset hvor gode hensigterne er - så er den grænse for hvad man kan tillade sig at spørge om blevet rykket ganske brutalt meget... og i denne branche mere end noget sted jeg nogensinde har set

Det er som om at fordi vi er glædespiger - så er vi på en eller anden måde noget odiøst som skal udforskes for "KAN det virkelig passe at... " 

For bare 25-35 år siden var personlige spørgsmål til andre end familiemedlemmer nærmest utænkelige... og kun de absolut nærmest fik indblik i ens sjæleliv og holdninger til sex, familie, økonomi, politik ect...

vi er vokset op med at nogle ting er private.. og nogle ting har man ret til at holde privat... men den ret - den er der rigtig mange mænd der slet ikke har blik for i denne branche...

alle dem der bombarerer en i telefonen kan man bare afskrive og lægge på - no harm done....

men der er endnu flere der efter et øjebliks intimitet totalt glemmer at de er mig vildt fremmed og spørger som om jeg var en nær kæreste... det er jeg IKKE

selvfølgelig respekterer de det hvis vi siger "vedkommer ikke dig" - men det er faktisk et uhøfligt svar og SKIDESVÆRT FOR KVINDER at udtrykke "pil af med din manglende pli pomfrit" det ligger os ikke naturligt at afvise på den hårdkogte facon... 

derfor gør spørgsmålene ondt.... ikke fordi manden er reelt nysgerrig og spørger med de bedste hensigter... men fordi det er absurd svært at lade være med at svare selv om vi ikke har lyst..  og det er meget krævende at finde en vej rundt om spørgsmålet uden at stemningen ødelægges... 

det betyder at stemningen kan gå fra varm til mildt sagt lunken på et splitsekund..... fordi manden lod sig rive med og glemte at respektere at han faktisk er en vildt fremmed

Monty - der rettes ingen anklager mod mænd generelt... jeg opfatter cheries indlæg som et "vil i ikke nok tænke jer om for det stiller mig i en meget penibel situation" indlæg...  nærmest en forespørgsel

en ting er at i stiller spørgsmålene her.... her kan vi altid lade være med at svare - om ikke andet så under dække af ikke at have set tråden - men når i har os face to face...  nogle spørgsmål går altså bare for tæt på....

så måske bare en kærlig omtanke når i spørger af ærlig interesse... om det nu også er noget i rent faktisk har ret til at få svar på :) 

Hav en pragtfuld lørdag i solskinnet.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Når jeg besøger en prostitueret, er der to forhold som jeg er interesseret i.

1. Er pigen der frivilligt? (Så frivilligt som det nu kan blive - sociale forpligtigelser osv)

2. Har du det rimeligt godt?

Men jeg spørger aldrig, fordi begge spørgsmål besvares når jeg ser på pigen (i hvert fald i 95% af tilfældene)

Men noget skal man jo snakke ham, inden man går i gang. "Puhadada hvor er her varmt." "Jeg har selv comdomer med- når pigen er på spring efter lige netop kondomer". "Har du det godt", det svarer lidt til "Hvordan går det", ingen forventer et oprigtigt dybt svar, men man spørger for at snakke sig en anelse tættere på personen. Og for at følge det lokale høflighedskodeks.

Tilbage til udgangspunktet, Lady Cheries indlæg.

At spørge om partnerforhold, indtjening, skat, osv, det er ud fra hvordan jeg ser det, direkte ubehøvlet. Men det kan jo godt være kluntede forsøg på at komme lidt tættere på den prostituerede inden det går løs.

Men jeg tror heller ikke at vi skal glemme, at mange af de prostitueredes kunder, langt fra alle, husk nu forbeholdet, lever sølle liv, tror jeg da, og måske håber at finde en kæreste på bordellerne. Der er så mange tråde om emnet forelsket i en prostitueret, find dem venligst hvis du ikke har set dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men kære S, de behøver vel ikke være så personlige vel??? Jeg spørger da ikke min tandlæge hvad hendes mand/ barn osv er for nogen og hvad de laver... Vi er jo ( desværre) også i et noget mere specielt erhverv hvor vi er noget udsatte og skal passe mere på os selv end i vores job i den verden i også er i... Og nogen gange må det siges at være MEGET personlige spørgsmål... Jeg deler gerne og er ok åben, men også en privat person og ikke Line all the time, så det kan blive for personligt og tæt på i forhold til vi kun skal hygge i 30 min samme og måske kun en gang... Det der undre mig, er at nogle ( heldigvis få) mænd føler behov for at vide alle de ting... Jeg har en ydelse som jeg giver for dine penge , vi hygger og så siger vi farvel... Sååå det er lidt for tæt på ind i mellem... Tror bare det var det CL mente og ja jeg... Smil. Tænker ikke du er uenig... Knus fra Line

Kære Line

Vi er helt enig i de forhold du nævner. De meget personlige forhold der spørges til, er så dem jeg i mit indlæg kategoriserer som mindre relevante.

Men nogle spørgsmål om branchens forhold, mener jeg i må tåle, netop fordi branchen er som den er, tillukket, uden regulering og, undskyld mig, fyldt med snydere og bedragere samt andre tvivlsomme personligheder.

Jeg er ikke enig i Heines tilgang til emnet. Som jeg forstår ham, med fare for endnu et råd om lægekonsultation, så bør vi slet ikke interessere os for de forhold I som piger opererer under i denne branche.

Nu var det Heine, der sammenlignede Jer med ejendomsmægleren, tandlægen og bageren. Æbler og pærer, vil jeg mene, da disse brancher er reguleret på en lang række områder, og som giver en vis grad af relevant gennemsigtighed for forbrugeren, når der skal købes ydelser. Det samme gælder bare ikke Jeres branche. Derfor spørgsmålene. Og som sagt, ja der stilles også i mine øjne spørgsmål, der går Jer for tæt, enig, og der bør spørgeren tænke sig om, men nogle spørgsmål om branche er relevante for købers dispositioner, og dem mener jeg I må tåle.

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan man jo som udgangspunkt vælge at lade være med at besvare spørgsmål og bare ignorere dem.

Men når det er sagt, ved jeg altså heller ikke helt, hvad vi skal med alle de spørgsmål, som stilles til pigerne herinde.

Nogle gange virker det som om, det bare det handler om at holde debatten i gang - rigtig tit handler det om spørgsmål, der både er blevet stillet og er blevet besvaret før.

Ja, jeg ved godt, at man ikke kan have læst alt og derfor godt kan komme til at berøre tidligere behandlede emner - og det er også ærligt nok - men alligevel...

Er det for at holde gryden i kog? For at holde debatten i gang?

Jeg synes, det ville være et lang bedre udgangspunkt bare at besøge pigerne derude - og hvis man vil have en dialog i gang om dette og hint kommer det nok helt af sig selv, efterhånden som man lærer pigen/pigerne at kende. Og så kender pigen/pigerne jo også én

Jeg kan ikke forestille mig, at den store, forkromede sandhed (hvis en sådan da findes) vil blive åbenbaret herinde gennem mere eller mindre irriterende spørgsmål til piger, som ikke aner, hvem vi er - spørgsmål om ting, der hverken kommer os eller anonyme læsere (ikke-tilmeldte) herinde ved.

Bare mine fifty cent

S

Del dette indlæg

Link til indlæg

man kunne vel også have en standard liste, med svar på den slags spørgsmål, som man fandt lidt for nærgående.

Har du børn? Ja, nej eller det er privat min skat og jeg blander ikke

Er du liderlig? Ja, nej eller kom og se min skat

Tjener du mange penge? Det rager ikke dig

Hvad betaler du i husleje? Det rager ikke dig

Hvorfor koster en time så meget? Jeg er det værd

Giver du mega? Nej, ja

osv osv

Nu må jeg hellere prøve at skrive det her korrekt, men jeg håber på at de fleste mænd kan forstå at det ikke er alt, som i har lyst til at svare på og så er det vel bare at lade være

Der er også nogle der har nævnt at pigerne kun er herinde for at promovere sig selv osv. Der er jeg ikke enig, for det er ret nemt at komme i uføre herinde og det ville nok "skade" forretningen

F.eks er der nok en del mænd, der ville betakke sig for at besøge en tøs, der lige har givet dem en en verbal lussing eller en tudekiks ;-) (ikke mig Sunny :-P )

Man kan også som tøs komme i uføre ved at lave en tråd, der på det nærmeste deler lejren i to, hvor der er mange der siger at hende vil jeg sgu ikke besøge osv., så jeg tror ikke at det altid er godt for forretning, medmindre at man som tøs bare taler mændene efter munden og hele tiden siger at de er våde og liderlige og det er ikke lige det indtryk jeg har fået

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan man jo som udgangspunkt vælge at lade være med at besvare spørgsmål og bare ignorere dem.

Men når det er sagt, ved jeg altså heller ikke helt, hvad vi skal med alle de spørgsmål, som stilles til pigerne herinde.

Nogle gange virker det som om, det bare det handler om at holde debatten i gang - rigtig tit handler det om spørgsmål, der både er blevet stillet og er blevet besvaret før.

Ja, jeg ved godt, at man ikke kan have læst alt og derfor godt kan komme til at berøre tidligere behandlede emner - og det er også ærligt nok - men alligevel...

Er det for at holde gryden i kog? For at holde debatten i gang?

Jeg synes, det ville være et lang bedre udgangspunkt bare at besøge pigerne derude - og hvis man vil have en dialog i gang om dette og hint kommer det nok helt af sig selv, efterhånden som man lærer pigen/pigerne at kende. Og så kender pigen/pigerne jo også én

Jeg kan ikke forestille mig, at den store, forkromede sandhed (hvis en sådan da findes) vil blive åbenbaret herinde gennem mere eller mindre irriterende spørgsmål til piger, som ikke aner, hvem vi er - spørgsmål om ting, der hverken kommer os eller anonyme læsere (ikke-tilmeldte) herinde ved.

Bare mine fifty cent

S

Jeg kan da godt forstå at alle spørgsmålene kommer, for det er da smadder interessant at "snakke" med tøserne herinde også selvom at emnet har været oppe før.

Man kan da sagtens bare læse de gamle tråde, men det er da ikke lige så sjovt, som at få svar på lige præcis det spørgsmål man selv har stillet.

Man læser jo heller ikke den samme avis dag efter dag, selvom der står næsten detsamme.

Det tror jeg også gælder når nogle laver efterlysninger. Svaret er meget ofte ret kontant "søg i forum", men det er bare ikke det samme, som at få sit helt eget svar, for det er jo også en del af fornøjelsen, ved at være inde på guiden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en af dem der har skruet kraftigt ned for svarene. Jeg kan godt forstå at der er en stor nysgerrighed omkring os. Det er kun naturligt og vi lever i høj grad af denne interesse. Men det som gør at jeg har trukket mig er sådan set ikke de sommetider meget personlige spørgsmål. Men mere reaktionerne fra andre her inde på svarende.

Jeg syntes ofte det ender på en helt igennem respektløst niveau hvor der stilles spørgsmålstegn ved alt fra pigernes integritet til motiv..

Jeg tror de fleste af os har oplevet en pb efter en tråd hvor man har ytret sig positivt - hvori man beskyldes for kun at skrive som man gør for reklame.

Så jeg er nået dertil hvor mit udgangspunkt er.. det rager ikke jer.

Du har ret - Det rager ikke os....hverken kærlighedsliv, privatøkonomi, partnerstatus, forretningsmodel

Det du har opdaget er EG-syndromet :)... det er aldrig nok - og uanset hvad du giver kræves der bare mere

Hver gang (stort set) der bevæger sig en pige herind - så starter hun med - ad karsken bælg - at dele ud og deltage i debatter.  meget prisværdigt og meget berigende for læserne. Det kan også have den fordel at man kan få kontakt til nye kundegrupper og man kan "brande" sig selv - så langt så godt :) - det er altid rart at blive feteret.

Men på et tidspunkt, så sker der det - at nogle pludselig føler de har "krav" - på opmærksomhed. oplysninger, private detaljer,

A: der er nogen der ikke kan lide svarene de har fået på det ene eller andet - og så skal man stå til regnskab for det synspunkt man har (haft?) - og forsvare og uddybe det - længe, rigtigt længe og rigtigt mange gange. 

B: Man giver ikke en eller flere det svar de ønsker når de ønsker det - eller på den måde de ønsker det - og så er man pludselig ikke attråværdig - så er man en dum kælling.  Oftest nogen som end ikke evner at læse havd der er skrevet (men det bliver de nu ikke mindre insisterende/rethaveriske af)

C: Fordi man starter med et åbent sind - og en trang til at ytre sig om alt (det vi kan kalde Lex Jasmin :) :) ) - så kommer man måske til at delagtiggøre for mange i for meget, måske også det der bare var et øjebliks indflydelse og ikke særligt reflekteret.

D: Man  får en flok "hvide riddere" der lovpriser en helt ud over det rimelige - og som har svært ved at acceptere at ikke alle ser "dig" som det 9'ende vidunder - og så går der "forsvar dronningen" i alle diskussionerne, til sidst flyttes det så over i anmeldelserne - og så ender det med at man frabeder sig anmeldelser - fordi de - uanset hvor positive de måtte være - backfires. 

E: Så opstår der en vis fatigue - og man orker ikke mere...

lidt af det er man selv skyld i - fordi man fra starten af bliver forført af mediet og interessen for en som person. Der er et numerisk kæmpe stort underskud af piger herinde - og det giver en skæv balance. Og så er der - det må man jo erkende - også mange der stort set kun har kontakt med kvinder på afstand - og hvis viden om kvinder er umådeligt begrænset (viden og nyfigenhed følges ofte ikke ad)

Og nogle gange handler det sådan set ikke engang om jer - men debattørenes behov for at booste sig selv ved at gøre opmærksom på at: "vi-har-en-særlig-relation-som-jeg-lige-vil-fortælle-jer-alle-om-så-I-ved-at-jeg-er-førsteknepper"   :)

Redigeret af Heine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk godt og velformuleret indlæg af Heine, jeg er enig i hvert ord. Men nogen gange kommer spørgsmålene altså helt der ude, at jeg krummer tæer over at pigerne ikke bare ignorere dem. En enkelt gang gjorde jeg en lyserød opmærksom på, at det der burde hun slet ikke besvare. Men besvaret blev det. Der kan være spørgsmål, som er uhøflig at stille og der er spørgsmål, som er dumt at besvare. For eksempel: Hvor mange sorte penge tjener i egentlig. Det kan da være meget  interessant at høre om, men man ville aldrig stille et sådan spørgsmål til en griseavler eller håndværker. Det ville være interessant men simpel hen for uhøflig.

Der findes ikke jo ikke nogen forum, hvor der er så højt til loftet, at loftet ikke kan anes. Og der findes ingen ytringsfrihed så stor, at man ikke kan nå dens ende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jamen er det ikke en debat-tråd det her??? Så derfor lægger det op til en debat, og for at undgå at misforstå, så spørger jeg hvad formålet er. Så bliver JEG mistænkeliggjort (og skudt i skoene at jeg nok er en af de skyldige) , og Cherie har selv været inde i tråden uden at kaste lys over hvad der er meningen med tråden... Bananas prøver så at lukke mig ned med, at det nok slet ikke er en debat-tråd ??? :huh:

Og jeg føler mig ikke som en skidt karl, og jeg tager mig det ikke nært - for jeg har ikke besøgt Cherie, eller nogle af Jer andre piger - men jeg synes at tonen anklager kunder over en kam, og det synes jeg ofte den gør når nogle piger er utilfredse med nogle helt konkrete oplevelser. Det er helt tydeligt for mig at disse tråde bliver brugt til at lægge pression på de mandlige brugere herinde. Derfor spørger jeg hvad hun vil med tråden, for dén dagsorden vil jeg gerne udfordre.

Cherie bliver da på ingen måde i sig selv i hendes indlæg - hele indlægget er gennemsyret af du/ dig formuleringer, det hele er møntet på en/ flere ikke nærmere specificeret person(er). Det er godt nok hendes følelser, men de er da i den grad rettet mod andre. Dermed begrænser det sig ikke til hendes følelser, men i høj grad til andres handlinger.

Nu er der af flere blevet efterlyst at man ikke farer i flint over hvad man TROR andre skriver, men istedet spørger for at sikre sig at man ved hvad afsenders budskab er. Jeg fornemmer en skjult dagsorden og derfor spørger jeg ind til Cherie´s motiver, men så er det pludselig også galt :blink:

Der er åbenbart ting der ikke må stilles spørgsmålstegn ved... Så meget for din højt besungne rummelighed :unsure:

Derudover behøver du ikke tale ned til mig :angry: ... men jeg er da dybt ulykkelig over at jeg har krænket din retfærdighedsfølelse lille Line-mus :wub: Jeg ønsker dig en skøn weekend med masser af sol og smukke smil.

Taler ikke ned til dig eller andre, dette er ikke min stil... Skatter kommer af " kom nu skatter , ikk så fordømmende " med smil også i øjene... Jeg forstår dit ønske om en forklaring og den er sgu da naturlig at spørge ind til, det var så åbenbart måden jeg personligt ikke brød mig om og studsede over, da jeg aldrig har set det fra dig ej heller opfatter dig sådan...

Line mus er sødt i like smil... Varmt knus til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

man kunne vel også have en standard liste, med svar på den slags spørgsmål, som man fandt lidt for nærgående.

Har du børn? Ja, nej eller det er privat min skat og jeg blander ikke

Er du liderlig? Ja, nej eller kom og se min skat

Tjener du mange penge? Det rager ikke dig

Hvad betaler du i husleje? Det rager ikke dig

Hvorfor koster en time så meget? Jeg er det værd

Giver du mega? Nej, ja

osv osv

Nu må jeg hellere prøve at skrive det her korrekt, men jeg håber på at de fleste mænd kan forstå at det ikke er alt, som i har lyst til at svare på og så er det vel bare at lade være

Der er også nogle der har nævnt at pigerne kun er herinde for at promovere sig selv osv. Der er jeg ikke enig, for det er ret nemt at komme i uføre herinde og det ville nok "skade" forretningen

F.eks er der nok en del mænd, der ville betakke sig for at besøge en tøs, der lige har givet dem en en verbal lussing eller en tudekiks ;-) (ikke mig Sunny :-P )

Man kan også som tøs komme i uføre ved at lave en tråd, der på det nærmeste deler lejren i to, hvor der er mange der siger at hende vil jeg sgu ikke besøge osv., så jeg tror ikke at det altid er godt for forretning, medmindre at man som tøs bare taler mændene efter munden og hele tiden siger at de er våde og liderlige og det er ikke lige det indtryk jeg har fået

Kære toddy. Næ der er nok ( heldigvis...) ikke mange af os der ikke siger vores mening og det er dejligt i min verden... Kan være du har ret mht at vi kan udtale os om ting vi nok burde holde bøtte med, meeen omvendt - nej , jeg vil i hvert fald aldrig være " en anden " lade som om, bare for at virke tiltagende på nogen... Jeg er mig og de gæster jeg har er heldigvis glade for det smil...

Din liste er faktisk rigtig godt eks på hvad jeg i hvert fald vil svare, nok bare lidt pænere ... Smil. Knus til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ilenora

Du spørger som dejlig anonym, du spørger om dit eller dat, du spørger om ting, der går tæt på mit hjerte, du spørger om ting der er mig intimt, du spøger mig om min indtjening, du spørger mig om min sikkerhed, du spørger mig om mine privat forhold, du spørger mig om hvordan jeg forholder mig til told og skat, du spørger mig, om hvordan min evt kærste, mand har det med mit job, du spørger mig om, hvad jeg betaler for en vagt, du spørger mig om alt, du spørger mig om ting der gør mig ondt, du spøger og du forventer svar?

Du spøger gratis som hr annonym, jeg skal svare, som..mig

For dig er det dejligt gratis at opfinde alskens spøgsmål du kan spørge mig om, imend de spøgesmål kan tumle rundt i min hjerne, tænker du over hvad det er du sætter i gang med dine.....Jeg spørg jo bare spørgsmål?

Ved du hvor ondt det til tider gør at give dig svar? på jeg spørger jo bare?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kan mærke poesien i din undren. Men hvordan gør det ondt og hvordan sårer det en?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...