Hop til indhold

Recommended Posts

Berlin er en dejlig by - og jeg fik besøgt dette sted -  https://www.mariamassagen.de/ dejlige piger, bestilt nøgen/BtB massage i 60 min. inkl. HJ € 120,- fik massage af JADE, dejlig mørk pige, perfekt engelsk - rigtig god massage, fik et dejligt HJ, havde lidt svært med at komme pga. tømmermænd.. :) hun kæmpede sin sag, og spurgte om hun kunne gøre andet, spurgte efter FP og dette var muligt, for €60 mere, men hun havde kun tid 5 min., og da jeg kunne mærke det ville tage længere tid, så stoppede vi legen - absolut ikke hendes skyld for hun var rigtig rigtig lækker.

Sidste på dagen besøgte jeg en thai massage sted - planen var bare massage, men det udviklede sig til mere og med det JAde havde kæmpet for og oparbejdet i mig, så fik thaien den hel store ladning i munden, det var hun ikke hel forberedt på, så hun kastede næsten op.. :) men tog det pænt - det fik hun samlet €80 inkl. 60 min. massage.

Klart anbefale det første sted med pigerne - så et par stykker og de var flotte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...