Youoyo90 6 Skrevet 11. November Hejsa Er der nogen som har erfaring med test af klamydia og gonore test fra stoftest.dk? jeg har købt begge og taget begge test der viste negativ på begge. Kan jeg stole på dem? Var sammen med en GP d 24 oktober og får 5-6 dage efter lette symptomer som kommer og går. De er ikke konstante. både kondom var på under blowjob og sex. Kondom blev rullet på med munden, men hun kæmpede lidt med at få rullet det i bund. (Måtte selv hjælpe til) sex foregik med kondom og var på under hele akten. Er der risiko for huller i sådan et? Jeg tog selv kondomen af med en vådserviet uden at røre mig selv.. hvad er risikoen for smitte ? ved godt denne snak har været her før, men tog chancen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den3.Bukkebruse 173 Skrevet 11. November Youoyo90 skrev, for 1 time siden: Hejsa Er der nogen som har erfaring med test af klamydia og gonore test fra stoftest.dk? jeg har købt begge og taget begge test der viste negativ på begge. Kan jeg stole på dem? Var sammen med en GP d 24 oktober og får 5-6 dage efter lette symptomer som kommer og går. De er ikke konstante. både kondom var på under blowjob og sex. Kondom blev rullet på med munden, men hun kæmpede lidt med at få rullet det i bund. (Måtte selv hjælpe til) sex foregik med kondom og var på under hele akten. Er der risiko for huller i sådan et? Jeg tog selv kondomen af med en vådserviet uden at røre mig selv.. hvad er risikoen for smitte ? ved godt denne snak har været her før, men tog chancen. Som lægmand vil jeg påstå at du ikke behøver at være nervøs for noget. Og nu hvor du allerede tvivler så tror jeg ikke du kommer til at stole på det quicktest, som jeg er rimelig sikker på nok virker. Det eneste der vil virke er nok en tur til lægen eller google om der er et anonymt kønssygdomtest-sted tæt på dig. Det er svært at fjerne tvivl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den3.Bukkebruse 173 Skrevet 11. November Ps. Jeg (og sikker mange andre) har prøvet at have den følelse du har nu. Lige pludselig føles hver en lille kradsen og smerte som en bekræftelse på at noget er galt . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 143 Skrevet 11. November Sandsynligheden er lille med den beskrivelse du giver. når det så er sagt er det fornuftigt at blive testet jævnligt ved skiftende partnere eller besøg hos Gp. Tag nu de test ved lægen, der bliver man testet for alle kønssygdomme, det er jo ikke kun gonere og glamydie der findes af kønssygdomme. Det er desuden ganske gratis og fornuftigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allerhelst Thai 405 Skrevet 11. November .. og hvis du ikke har lyst til at gå til egen læge, kan du også tage på Gentofte Hospital. De har en klinik for kønssygdomme. Tager du dertil, får din egen læge heller ikke besked. Men det lyder ikke som om der er noget i vejen med dig i forbindelse med kønssygdomme, efter hvordan du beskriver forløbet med gp. Hvis ikke du har brugt kondom i lang tid, kunne det måske være noget med overfølsomhed i forbindelse med gummiet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14170 Skrevet 11. November (edited) Youoyo90 skrev, for 5 timer siden: Er der risiko for huller i sådan et? Der kan opstå huller under påsætningen - og det kan også gå istykker under akten - det er derfor nogen bruger dobbeltgummi, selvom det netop forøger risikoen for at det går i stykker. Mht. > får 5-6 dage efter lette symptomer som kommer og går. < Så bør du nok holde højre hånd lidt i ro et par dage Redigeret 11. November af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Youoyo90 6 Skrevet 14. November Så blev man testet for kla, gon og myco, og alle var negative (hos lægen self). :-) desværre tror jeg at de psysomatiske tanker løb med mig og falske smerter begynde at virke en.. tak for jeres venlige feedback. go weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg