Hop til indhold
Brystomann

Godt hotel i Bangkok, hvilket??

Recommended Posts

Adelphi Suites på Soi 8, fint hotel. Værelser har minimum en lille stue og køkken til. Lækker morgenmad i Restaurant Monsoon som ligger ved lobby. Ingen problemer med damer på værelset. Soi 8 er samtidig også en hyggelig gade med gode restauranter og en del Barer. Soi 4, Nana, er i gå afstand, 3-4 minutter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stable Lodge Sukumvit Soi 8. Dejlig lille Soi med alt du behøver. Dessuden er der kort vej til både Nana Plaza og Soi Cowboy.

Hotellet har en dejlig lille have/oase med pool og restaurant med både dansk, international og thai mad til en ok penge. Godt er det også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, den 11.11.2025 at 05:43:

Prøv Mermaid Hotel på Sukhumvit Road. Godt, billigt og centralt

Det blev Mermaid, fik ikke brug for at tage piger med på værelset, men de kommer øjensynligt ikke ind uden at aflevere ID kort..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brystomann skrev, for 2 timer siden:

Det blev Mermaid, fik ikke brug for at tage piger med på værelset, men de kommer øjensynligt ikke ind uden at aflevere ID kort..

Det er vist ment som en beskyttelse af vi hvide mænd mod snyderi og tyveri.

Jeg var ikke udsat for det idet jeg boede på Mermaid med min thai kæreste 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 18 timer siden:

Jeg var ikke udsat for det idet jeg boede på Mermaid med min thai kæreste 

Det samme her, men vi fik en niece på kort  besøg, og hun måtte aflevere ID kort..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...