Brystomann 54 Skrevet 11. November Har lige et par dage i Bangkok,.. Er der et pris / kvalitet, fornuftigt hotel tæt på pigerne...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 689 Skrevet 11. November Prøv Mermaid Hotel på Sukhumvit Road. Godt, billigt og centralt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 368 Skrevet 11. November Bel Air på Sukhumwitt soi 5. Pænt, ikke for dyrt. Lækker morgenmadsbuffet. Ingen problemer med piger på værelset. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 727 Skrevet 11. November Pipa hotel eller dets søster ved siden af Aira Hotel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exile-63 193 Skrevet 13. November Adelphi Suites på Soi 8, fint hotel. Værelser har minimum en lille stue og køkken til. Lækker morgenmad i Restaurant Monsoon som ligger ved lobby. Ingen problemer med damer på værelset. Soi 8 er samtidig også en hyggelig gade med gode restauranter og en del Barer. Soi 4, Nana, er i gå afstand, 3-4 minutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 298 Skrevet 13. November Stable Lodge Sukumvit Soi 8. Dejlig lille Soi med alt du behøver. Dessuden er der kort vej til både Nana Plaza og Soi Cowboy. Hotellet har en dejlig lille have/oase med pool og restaurant med både dansk, international og thai mad til en ok penge. Godt er det også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 54 Skrevet 16. November Grabbing skrev, den 11.11.2025 at 05:43: Prøv Mermaid Hotel på Sukhumvit Road. Godt, billigt og centralt Det blev Mermaid, fik ikke brug for at tage piger med på værelset, men de kommer øjensynligt ikke ind uden at aflevere ID kort.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 689 Skrevet 16. November Brystomann skrev, for 2 timer siden: Det blev Mermaid, fik ikke brug for at tage piger med på værelset, men de kommer øjensynligt ikke ind uden at aflevere ID kort.. Det er vist ment som en beskyttelse af vi hvide mænd mod snyderi og tyveri. Jeg var ikke udsat for det idet jeg boede på Mermaid med min thai kæreste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 54 Skrevet 17. November Grabbing skrev, for 18 timer siden: Jeg var ikke udsat for det idet jeg boede på Mermaid med min thai kæreste Det samme her, men vi fik en niece på kort besøg, og hun måtte aflevere ID kort.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg