Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg første gang så annoncen med den flotte latina i Vanløse for ca. et år siden, stoppede jeg med at scrolle. Der stod i annoncen at hun var 1,8 meter høj. Hun tilbød godt nok ikke tungekys, som jeg ellers altid går efter, men en høj babe fristede mig alligevel.

Jeg checkede eroguide, men ingen havde skrevet noget, og det var hvad der mest holdt mig tilbage. Med en uanmeldt tøs risikerer man at spilde pengene. Been there, done that, så jeg er blevet kræsen i mine valg.
Efter overvejelser frem og tilbage, tog jeg chancen.

Det var i sandhed en lækker sag der lukkede mig ind i lejligheden, iført frækt undertøj. Slank men med kurver, som kvinder skal have, hvis jeg skal tænde på dem. Det var hende på billederne, som er retvisende. Hun smilte og vi sludrede lidt, inden vi gik i gang. 

Der manglede absolut ikke tungekys, og det er senere tilføjet til hendes annonce. Faktisk snavede vi intenst og længe, som var vi teenagere igen. 
Det er ikke mig med små lette trumunde der rører hinanden, nej, der skal snaves til. Og det blev der. 
Og skulle jeg få læbestift over det hele, så pyt, det tager jeg gerne med, som en del af oplevelsen. Det er faktisk sket engang, at jeg forlod en GP med læbestift på halsen. Da det var mørkt, gjorde det ikke noget, det var bare lidt komisk. Men det skete ikke med hende her, og det er nok meget godt for mit uskyldige udseende. 

Nå men tilbage til Catherine/Catarine, stavemåde svinger i annoncerne.
Vi kom gennem forskellige stillinger, dog ikke anal, da det ikke er noget jeg efterspørger. Men jeg fik smagt på hende, og vi fik serviceret hinanden.
Hendes indlevelse, vedholdenhed og energi er til topkarakter.

Bagefter lå vi tæt og sludrede, mens jeg stadig kunne mærke hendes dejlige krop. Skønt.
Hun fortalte lidt om hvor hun før har arbejdet, og det var tydeligt, at hun ikke var nybegynder. 
Catherine har nok også været god til at aflæse hvad man vil have, hun leverede ihvertfald en indlevelse, godt humør og i det hele taget en oplevelse ud over det sædvanlige.

Hun havde et højt humør hele vejen igennem, så meget at hun ville danse lidt. Det overraskede mig, for jeg har før oplevet GP der smilede kunstigt, træt og påtaget. Men med  Catherine virkede som om at der ikke er noget andet job hun hellere ville have.

Selvom jeg før har fået gode GFE, var dette den bedste GFE jeg havde oplevet, så jeg var næsten rundtosset da jeg forlod stedet. Forinden turde jeg godt love hende, at jeg ville komme igen.

Da hun senere flyttede til indre København, kom jeg til at besøge hende igen. Hun kunne huske mig, så denne gang snavede vi nærmest ved første blik. Det var mig der efter lidt tid stoppede hende og sagde, at vi nok lige skulle klare betalingen, inden jeg blev endnu mere opstemt.

For et par uger siden besøgte jeg hende igen, i København. Besøget mindede om mit andet besøg hos hende, så jeg har ikke noget at klage over. 

Hun fortalte at hun ikke er til fyre der har travlt, og som bare skal have taget trykket i en fart. Hun foretrækker at man ligger hygger. Det foretrækker jeg også, og jeg forstår ikke dem der lige skal klare det på 10 minutter. Ihvertfald hvis man som mig mener at sprøjtet kun er noget af oplevelsen. 

Er man kun til de yngste i branchen med strygebræt skal man selvfølgelig ikke gå til Catherine. Men vil man forkæles af en rigtig kvinde der ved hvad en mand vil have, er det en anden sag. 

Kommer jeg igen? Hell yeah. Når hun kommer tilbage til Storkøbenhavn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...