Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/436717

Billeder og beskrivelser passer. Jeg ville genne haft bad sammen med Yaya, men det tilbydes ikke, så jeg valgte lidt andet. Kommunikation er på dansk med en “tele” , det gik fint

Med Yaya er det en næsten meditativ affære, langsom, blød, dejlig, behagelig og stimulerende. Jeg tænker tæt på Tantra, uden at vide det. Jeg havde bedt om prostata massage og det ved jeg ikke om jeg fik, men jeg fik den skønneste stimulering af anus, mellemkød og skaft længe, dejligt og skønt, jeg nogensinde har fået. Det gik over i behageligt blow og herefter forskellige stillinger, hvor Yaya var aktiv. Jeg var helt passiv indtil det blev for meget og jeg måtte kneppe i cowboy og gøre det færdigt. Det er ikke ofte det lykkes mig at komme, når jeg knepper, men denne gang tror jeg forarbejdet gjorde en forskel. Sluttede de 60 minutter med 10 minutters ansigtsmassage.

Yaya er en meget lækker, stille, dygtig dame, som jeg gerne besøger igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig det Slowman skriver i sin anmeldelse af Yaya. Fortjent hun får en ny tråd efter hun er stoppet i Nr. Åby, og hendes profil har fået en gevaldig opdatering. Jeg har fulgt hende fra Nr. Åby til Karise og nu til hendes nye sted i Gislev. Jeg har efterhånden besøgt en del dejlige Thai piger alle steder i landet, og jeg bliver ved med at vende tilbage til Yaya. Hun er meget lækker, sød, stille, og så gir hun den altså gas så safterne driver. Hun er meget velskabt med berøringsvenlige silicone babser, og har den dejligste lille frække røv -  bare to håndfulde. Hendes massage er i øvrigt super god. Man kan godt mærke at hun har lært det rigtigt. Jeg kan også kun anbefale et besøg hos hende, og da jeg lider af "gummiallergi" er det dejligt hun mod ekstra betaling lader det ligge i skuffen. Hun kysser ikke så gerne, men jeg tror det har noge med kemi at gøre, og anal gider hun ikke. Hun er bleve mig et dyrt bekendtskab :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, den 10.11.2025 at 14:39:

Jeg tænker tæt på Tantra, uden at vide det. Jeg havde bedt om prostata massage og det ved jeg ikke om jeg fik, men jeg fik den skønneste stimulering af anus

tak. Hun er godtnok dejlig at se på.

hvad det indvendig eller kun udvendig prostata massage du fik?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...