Hop til indhold
Bolletrucker

Muk Thai Massage Vejle

Recommended Posts

Er ofte i trekantsområdet arbejdsmæssigt og der er ingen tvivl om at Vejle har langt de fleste thai massage steder i området.

Har besøgt Muk Thai Massage en del gange efterhånden og det er altid et lotteri hvordan oplevelsen bliver, men sådan er det ofte også andre steder.

Stedet er efter min mening placeret ganske diskret med gode parkeringsforhold og indretningen er som mange andre steder med smalle massagebrikse og er ganske pænt og rent samt mulighed for bad, som jeg dog aldrig har prøvet der.

De er ret fleksible med åbningstider hvis man booker i god tid.

Om vinteren kan rummene godt være ret kolde, så her er der plads til forbedring.

Muk Thai Massage er det sted i Vejle med flest piger at vælge imellem, så mit råd til andre er at bede om at få lov at vælge massør selv. Der er forholdsvis stor udskiftning af piger på stedet, så favoriterne forsvinder desværre hurtigt....hvor er Mew ?

Der er altid mulighed for HJ og ofte mulighed for fuld pakke. Nogle gange bliver det lige lovlig kreativt med konstant bytten rundt mellem flere piger, men også ganske morsomt når der står et par piger og diskuterer ydelser og størrelsen på en vis legemsdel.

Hvis man "tør" spørge efter de "friske" piger, så er det et af de bedste steder i Vejle.

www.mukthaimassage.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...