Hop til indhold
Derfor89

Tinahyggepigen, Midtjylland - absolut fantastisk

Recommended Posts

Jeg har nu besøgt den lækre Tinahyggepigen 2 gange. Første gang var alene i naturen og anden gang var til hendes kneppekø koncept. 
Begge gange har været udendørs i en skov ved henholdsvis Kolding og Middelfart. 

Først og fremmest, så er hun fantastisk lækker. Hun ligner billederne der er brugt i annoncen, og så har hun en maske på. 

Hun giver et fantastisk blowjob, og begge gange er jeg kommet i munden af hende, hun slugte ikke, men for fanden hvor er hun fræk med sæd omkring munden. 

Hendes kneppekø var første gang jeg prøvede flere mænd om den samme kvinde, og hun virkede til at blive ægte tændt af blive kneppet og have en pik i munden på samme tid. 

Jeg besøger hende 100 procent igen! https://annoncelight.dk/showad/424100

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Medaltrespekt skrev, for 8 timer siden:

Kan du fortælle lidt mere om hendes kneppekø? Hvor mange deltog, og minder det om et almindeligt gangbang?

Jeg kan ikke sige om det minder om et gangbang, fordi det har jeg aldrig været til.

Men vi holdt 5 biler ved en rasteplads, og Tinahyggepigen kommer ind som bil nr. 6. 
Vi hilser, går ind i skoven og ordner betalingen.

Derefter sidder hun på knæ med bind for øjnene og munden åben, og så tager vi alle en tur i hendes mund 1 efter 1. 
Når den foran er kommet i munden af hende, så rykker den næste til. Og til sidst er hun dækket af salv og sperm, det løber simpelthen ned af hendes ansigt og små bryster.

Et par stykker knepper hende også imens hun sutter pik, og det lød virkelig til at hun nød det. 

Alt i alt et fedt lille møde :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Derfor89 mange tak for svar:)

Hun er da sej for at afholde sådan events. Hun står også selv for planlægningen og det administrative, kan jeg læse i en anden tråd.

Hun er helt bestemt nr. 1 på min “to-do” liste, men jeg venter til at hun holder alene-møder, jeg er lidt en kylling når det kommer til flere om en grundet diskretion. 

@Tinapigen har du planer om at holde alenemøder på et tidspunkt, eller er det udelukkende kø?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Derfor89 skrev, den 9.11.2025 at 18:11:

Jeg har nu besøgt den lækre Tinahyggepigen 2 gange. Første gang var alene i naturen og anden gang var til hendes kneppekø koncept. 
Begge gange har været udendørs i en skov ved henholdsvis Kolding og Middelfart. 

Først og fremmest, så er hun fantastisk lækker. Hun ligner billederne der er brugt i annoncen, og så har hun en maske på. 

Hun giver et fantastisk blowjob, og begge gange er jeg kommet i munden af hende, hun slugte ikke, men for fanden hvor er hun fræk med sæd omkring munden. 

Hendes kneppekø var første gang jeg prøvede flere mænd om den samme kvinde, og hun virkede til at blive ægte tændt af blive kneppet og have en pik i munden på samme tid. 

Jeg besøger hende 100 procent igen! https://annoncelight.dk/showad/424100

Tak for din anmeldelse søde. Bliver helt glad :x OG jeg synes bestemt også det er frækt og dejligt :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Medaltrespekt skrev, for 1 time siden:

@Derfor89 mange tak for svar:)

Hun er da sej for at afholde sådan events. Hun står også selv for planlægningen og det administrative, kan jeg læse i en anden tråd.

Hun er helt bestemt nr. 1 på min “to-do” liste, men jeg venter til at hun holder alene-møder, jeg er lidt en kylling når det kommer til flere om en grundet diskretion. 

@Tinapigen har du planer om at holde alenemøder på et tidspunkt, eller er det udelukkende kø?

Skriv til min mail søde, så kan vi måske finde ud af noget i morgen formiddag :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 36 minutter siden:

Hvilke omgivelser foregår det i? Har man fundet en bænk eller lign. eller er det bare på jorden?

Det var i skoven på et tæppe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder jo som den danske bonnie blue;)

vil også prøve at deltage i hendes kø-events, men er det ikke alt for koldt til det nu? Kan se hun stadig holder, men er det indendørs nu?

Er der flere som har deltaget som vil fortælle lidt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...