trucker76 121 Skrevet 9. November Hej Er der nogen der har besøgt denne dame https://annoncelight.dk/showad/442667 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper77 14 Skrevet 9. November En pige som tilbyder alt fra det blødeste til det hårdeste og som kan mødes i hele landet. Jeg kan egentlig ikke tillade mig at skrive noget jeg ikke ved nogen om. Men, Når noget ser for godt ud til at være sandt, så er det ofte fake. Specielt i denne branche. Jeg ville springe over denne profil Undskylder selvfølgelig mange gange til pigen, hvis min fornemmelse er forkert. Men, jeg har tidligere skrevet på noget tilsvarende som viste sig at være snyd. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker76 121 Skrevet 9. November Casper77 skrev, for 3 timer siden: En pige som tilbyder alt fra det blødeste til det hårdeste og som kan mødes i hele landet. Jeg kan egentlig ikke tillade mig at skrive noget jeg ikke ved nogen om. Men, Når noget ser for godt ud til at være sandt, så er det ofte fake. Specielt i denne branche. Jeg ville springe over denne profil Undskylder selvfølgelig mange gange til pigen, hvis min fornemmelse er forkert. Men, jeg har tidligere skrevet på noget tilsvarende som viste sig at være snyd. Nemlig også min tanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg