Hop til indhold
TheGe tleman

Smuksak 44 / Malene Bagsværd

Recommended Posts

Jeg kan ikke bekræfte noget, men hos mig er der et par røde lamper der blinker meget kraftigt, når det gælder teksten i annoncen. Den ene er det danske flag og den anden er den formulering med at skrive navnet efterfulgt af ordet "her". Malene her..

Der har været mange annoncer med dannebrogsflag + plus denne formulering "Line her", "Sofie her", osv.. Og de fleste, hvis ikke dem alle har vist sig at være fake, forstået på den måde at den kvinde man møder ikke er dansker og heller ikke den der er på billederne.. Med det sagt er det jo ikke sikkert at hende her er fake, men pas på derude.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kommer der en lidt kringlet historie. Jeg skrev på dansk til hende efter denne her annonce https://annoncelight.dk/showad/437715

Men da jeg dukkede frem på adressen blev jeg mødt af hende som du efterlyser https://annoncelight.dk/showad/438313

Hun er ikke dansker og forstår heller ikke dansk. Normalt så ville jeg vende om på stedet når det ikke er den pige jeg ser på billederne som jeg møder, men jeg blev lokket fordi hun er mega lækker i min optik. Hendes englesk var ikke det bedste men jeg fik da en okay oplevelse med hende... Dog blev blow med kondom selvom andet var aftalt på sms.. men det var jo ikke hende jeg skrev med så jeg valgte ikke at sige noget og bare få det bedste ud af den sene aften. Meeeen jeg syntes altså at ens penge bliver brugt bedre hos andre piger specielt når det er sådan noget mærkeligt halv fusk agtigt. Der er andre tøser der annoncere som bare giver dig en fantastisk oplevelse, hende her er der næsten kun for pengenes skyld det var ihvertfald min opfatelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...