Bendix Westinghouse 165 Skrevet 25. April, 2014 Liderlig, nu er du starter af denne streng, så jeg vil lade dit sidste indlæg, være det afsluttende, og lade det stå for sig selv. mvh Bendix hihi Westinghouse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 26. April, 2014 (edited) Liderlig, nu er du starter af denne streng, så jeg vil lade dit sidste indlæg, være det afsluttende, og lade det stå for sig selv. mvh Bendix hihi Westinghouse Godt For når du indledningsvis starter ud med at gøre grin med mit Nick. Derefter prøver at få mig til at ligne en flaskedreng og generelt rakker ned på mine formuleringer. Og sørme følger op på det i næste indlæg. Ja så kan jeg jo ikke have megen respekt for dig og da slet ikke nedværdige mig til at tage det seriøst det du skriver. Så nyd du weekenden, det bliver godt vejr Redigeret 26. April, 2014 af Liderligfyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. April, 2014 (edited) Man kan jo sige at Bendix, og i øvrigt også Cheries indlæg på en anden debat, som de har brugt fredag nat på at forfatte i formentlig i humør nok mens flere andre har sovet, jo også taler for sig selv ;) Redigeret 26. April, 2014 af Fraiser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 26. April, 2014 Kan fornemme ud af mange af pigernes svar i en anden tråd, at spørge om noget så ømfindig, er over deres personlige grænse. Jeg kan vælge og sige spring tråden over, jeg har lov at spørge om hvad jeg lyster, lad være med at svare osv Men vælger at sige, hvis mange af Jer opfatter det sådan, så beklager jeg trådstarten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 26. April, 2014 (edited) Hejsa Hr Lider. Også go weekend til dig. Ca. Den 15 juni har jeg 15 års jubilæum. Og nej jeg har skam ikke mistet respekten for mænd, og syntes heller ikke mindre om dem. Men øhmmm jeg kommer da nok ikke uden om at jeg har fået lettere ved at gennemskue dem, og nej det er ikke negativt ment. Jeg har aldrig været den store romantiker, altså drømt om prinsesse bryllup mm. Og Babera Cartland go home siger jeg bare.(Hun er kærlighedsromanernes nr 1) Jeg har haft kærester i de 15 år og må sige at der jo ikke findes noget bedre end den følelse af at være forelsket. Men ak lige så berusende den kan være, lige så ondt gør den når det er slut. Jeg går for at være en stærk kvinde, det er jeg også med mange ting, men hvis der er noget der kan bringe mig fuldstændig ud af kurs så er det Told og Skat. Og kærligheds sorger. Puhaaaaa lige netop de følelser duer jeg bare ikke til. Så på det område har jeg lukket helt af for en tid. Og pt er det fint for mig. Nogle af mine kærester har jeg mødt på klinik så de ved hvad jeg lavede, de sagde at de sagtens kunne have mig som deres kæreste på trods af mit job. Inderst inde ved jeg jo godt at når jeg mødte dem via jobbet, så var det jo Sunny/Sunshine de faldt for. Ikke at de ikke kunne lide Sannepigen,det kunne de nok godt, men øhmmm de så nok mest den Sunny der altid var fræk og i godt humør for det var hende jeg helst ville vise frem( skynder mig lige at skrive at jeg ikke boede med mine kærester) Og så var jeg Sannepigen når vi ikke var sammen. Altså moderen, søsteren, veninden og nu også mormor' en. Når jeg nu sidder her i solen kan jeg da godt sidde og tænke over hvorfor jeg ikke viste dem Sannepigen. Og ærligt så var det nok fordi der var så stor forskel på Sanne og Sunny. Sanne har nok ikke altid haft den store selvtillid og troet nok på at de gad hende. Og øhhh det kan vi sgu sagtens blive enige om er lidt trist. Men nu er jeg jo blevet en stor pige. Og nu ved jeg at Sanne er nøjagtig lige så god som Sunny. Det har så bare lige taget sin tid at nå dertil. Smiler. Nå videre i teksten. Jeg har set at man sagtens kan have et forhold/ være gift med en massagepige. Så det kan sagtens lade sig gøre. Men min egen erfaring er at selv om mændene har sagt at de accepterede mit job, så har jeg jo et eller andet sted gjort dem, i nogen tilfælde så frygteligt ondt. For hvis du elsker en person så skal han satme have en speciel evne til at koble fra når jeg var på job. Det er jo bare vende den rundt og tænke, ville jeg kunne leve med at han havde det samme job. OG NEJ. Der bliver så dobbeltmoralens gudinde, for det kunne jeg ikke. Jeg ville flippe helt af. 100% ærlig snak. Og så er jeg nået til den beslutning at jeg ikke vil byde andre noget jeg ikke selv ville kunne leve med. Som sagt så savner jeg ikke en kæreste og hvad der følger, nyder min frihed, og det at kunne være mig selv. Hvad sex angår, ja så stjæler jeg sgu lidt på job. Phiiiiist det skal i selvfølgelig ikke sige til nogen får så er det jo mig der skal til at betale. . Meeen ærligt oplever jeg god sex på job og møder en der virkelig kan tænde op i den gamle kakkelovn haha Så lyder det sådan her. Århhhhhh Sunny jeg kommer nu, og så siger Sunny nej du gør sgu ej. . De ved jo ikke jeg siger det fordi jeg gerne vil komme med. Hi hi. Men husk nu at jeg her taler for mig selv og ikke alle de andre piger i børnehaven. Og som slut, så har jeg det rigtigt godt med mit valg, og som jeg har skrevet i et andet indlæg, så skal ham jeg gerne vil lege med nok dukke op en dag, det haster ikke. Og den bekræftelse vi mænd og kvinder har brug for, den er jeg så heldig at få via mit job. Såee er det jo ikke så ringe et job alligevel. Hehe. Nu vil jeg danse en solskins dans i haven og hylde det dejlige vejr:p. Aiii ærligt så skal jeg i nærkamp med en Mother Fucker brumbær Bitch. Men sådan er det når man vælger at være single. Det bar mit bidrag på dit indlæg LiderBoy. :) Kære Sunny Jeg har læst dit indlæg flere gange, alle linjer og ikke mindst "mellem linjerne". Det jeg helt overordnet bemærker er din egen personlige udvikling, i dit skrevne indlæg fra start til slut. Kan det passe, at din egen "underbevidsthed" har set nødvendigheden af et bedre liv for dig, med en stålstærk selvtillid, og den eneste mulighed for lige netop en kvinde med personlighed som dig, er at du "bade dig selv" i mange forskellige mænds testosteron, at de er glade for dig (og kommer igen), respekterer dig, holder af dig som det mennesker du osv. - eller har jeg uret. Jeg er enig med dig, at ingen kvinde vil acceptere at hendes man sælger sig til andre kvinder. Måske hende der lever i et åbent forhold og praktisk godt pensionat for begge k+m, og klarer sig seksuelt med nogle bollevenner - der gør det sgu nok ikke så ondt på hende; men i sådant et forhold er heller ingen "usynlig lim" = kærlighed + elskovens sødme + erotikken. På mit eget køns vegne er jeg da stolt af, at der findes mænd der er så "rummelige" - ser et potentiale i dig/respekterer dig/holder af dig/osv. på trods af dit ehverv. Du beskriver også så fint med din selvindsigt hvorfor det sluttede - det med Sunny og Sannepigen på hver sine forkerte tidspunkter, og de kærestesorger det medførte, trods stor vilje til at det skulle lykkes; men også skulle mislykkedes - en form for nødvendig læring. Du er på en lang rejse i din egen udvikling via "learning by doing it" + refleksion over dit liv + en tiltagende selvindsigt, og jeg fornemmer også du er nået meget langt. Og så er jeg glad for at du ikke hader os mænd; men stadig kan lide os Held og lykke på din videre vej i livet. Mange hilsner Nyder livet. - - og lige dette : men hvis der er noget der kan bringe mig fuldstændig ud af kurs så er det Told og Skat. Og kærligheds sorger. Puhaaaaa Kærestesorg er da det værste, - det slider på sjælen. mht til Told/Skat er det blevet en ubehagelig stat i staten. Jeg har selv været selvstændig, og min holdning har altid været: - de skal ikke tro de noget!! - og ellers smage deres "egen medicin" når de har behov for dette - Anskaf dig også "Forvaltningsloven" og tilhørende vejledning, - læs og forstå den, og hyr så ellers en revisor der mere end matcher dem. Offentlig ansatte kan ikke lide at blive konfronteret med Forvaltningsloven!!! Redigeret 26. April, 2014 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 26. April, 2014 Åh ja, den kærlighed, den kærlighed! I mit liv er der masser af kærlighed! Jeg har friheden til at være mig selv samt fuld accept og respekt. Jeg føler mig så heldig og velsignet, og nogen gange tænker jeg, at jeg lige må knibe mig selv i armen. Mit privatliv er mit privatliv, men jeg kan fortælle dig, Liderligfyr, at det sagtens kan lade sig gøre, at have et dejligt kærlighedsliv, selvom man har dette job. Faktisk vil jeg påstå, at mit er bedre end gennemsnitsdanskerens. Jeg har i hvert fald aldrig følt, at jeg gik glip af noget - tværtimod! Udover det, så har jeg haft et par oplevelser relateret til mit arbejde, som hører ind under kategorien terror. Jeg har haft mennesker omkring mig, jeg kunne dele med, og det er lagt bag mig. Resten... Altså pikspillere og andet "sjaw"... Det er altså noget, som jeg oftest vender øjne af mens jeg griner lidt. Det skal aldrig ødelægge mit humør. No way, José! Med alle de respektfulde og søde mænd jeg møder, så skal pikspillerne altså seriøst til at oppe sig, hvis de skal ødelægge min indstilling. Go' lørdada. :) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 26. April, 2014 Det var da et vældig poditivt indlæg Nikita! Og dejligt at. du oplever den skønne kærlighed 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille Yasmin 38 Skrevet 28. April, 2014 Sunny vi kan starte med at se om domænet er ledigt hahahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg