Hop til indhold

Priser på FKK sauna klubber

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal i starten af næste uge til Frankfurt og Berlin og besøge hhv. FKK klubberne: Oase, Sharks og Artemis. Da det er min første gang nogensinde i FKK vil jeg gerne høre om nogle erfaringer og priserne: Hvad kan man forvente 30 min koster de 3 pågældende steder, og er værelset også med i den pris, eller koster det extra?

Skrevet

Jeg har kun været på en FKK klub en gang, men konceptet plejer at være det samme ud fra de beretninger, som findes her.

Du betaler en indgang, som dækker dit eget garderobeskab. Du tager et bad og tager din badekåbe på, som er en del af pakken. Der er mad og drikke inkluderet i prisen. Kvaliteten af dette kan variere fra sted til sted.

Pigerne spørger generelt bare, om du vil med på "Zimmer", og det er som sådant ikke 30 minutter det handler om. Hvis du har specielle ønsker, så aftaler du selv med pigen.

Værelset/Zimmer er med i prisen, som på ethvert andet bordel.

Der er formentlig en standard pris på stedet. Jeg oplevede selv dengang, at den første pige fik et højere beløb, men det var så også den pæneste af alle.

Generelt er der gode oplevelser og der opleves ikke tidspres. En halv time er nok ikke helt forkert.

Jeg havde selv en fabelagtig dag med skønne latina'er :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.