Hop til indhold

Hurricane fra Aalborg 28år

Featured Replies

Skrevet

Var der slet ikke andre der fik mødt hende hurricane fra Aalborg inde på sugardaters?

Ville gerne høre jeres oplevelser og ved i om hun er på andre sider? Jeg mødte hende på sugardaters men kan ikke finde profilen derinde mere.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
DK9000 skrev, den 9.11.2025 at 05:53:

Var der slet ikke andre der fik mødt hende hurricane fra Aalborg inde på sugardaters?

Ville gerne høre jeres oplevelser og ved i om hun er på andre sider? Jeg mødte hende på sugardaters men kan ikke finde profilen derinde mere.

Hun er stadig aktiv på snap og SMS bare ikke så tit åbenbart. Var der ikke andre der havde mødt hende?

• 3 weeks later...
Skrevet
DK9000 skrev, den 21.11.2025 at 07:38:

Hun er stadig aktiv på snap og SMS bare ikke så tit åbenbart. Var der ikke andre der havde mødt hende?

Hvad hedder hun på snap ? 

Skrevet
  • Author
Ham du ved skrev, for 2 timer siden:

Hvad hedder hun på snap ? 

Giver jeg ikke ud herinde. Har du mødt hende?

Skrevet
  • Author
Nybegynder6 skrev, for 1 minut siden:

@DK9000 har du mødt hende?

Ja det har jeg. Fik du mødt hende?

Skrevet
DK9000 skrev, for 11 minutter siden:

Ja det har jeg. Fik du mødt hende?

Nej, jeg var i dialog med hende, men pludselig ville hun ikke alligevel. Hun var ellers sød at skrive med. 

Skrevet
  • Author
Nybegynder6 skrev, for 14 minutter siden:

Nej, jeg var i dialog med hende, men pludselig ville hun ikke alligevel. Hun var ellers sød at skrive med. 

Okay, ja meget sød.

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Hun er blondine men hun havde også rødligt hår på et tidspunkt? Slet ingen oplevelser?

Redigeret af DK9000

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.