bighead 337 Skrevet 9. November Jeg er relativt ofte i Kenya, og har efterhånden en ret god forståelse af, hvordan mulighederne for sex er. Jeg er midt halvtreds og normalt bygget, og søger piger i start tyverne og måske op til 30. På min sidste tur mødtes jeg udelukkende med kvinder som jeg tidligere havde mødt - og som jeg oprindeligt var kommet i kontakt med via Tinder. Som hvid mand er Tinder i Kenya et slaraffenland og med en sølv eller guldkonto, hvor din lokation angives som Nairobi (selv om du er i Danmark) vil du i løbet af få dage komme i kontakt med et meget stort antal kvinder. Mødtes med 22 årige Grace. Arbejdsløs frisør som tidligere datede en Østriger som sjældent besøgte hende. Vi aftalte at hun skulle tage en Uber til min AirBnb og vi havde sex uden kondom og jeg kom inde i hende. Som den betænksomme mand jeg er havde jeg købt fortrydelsespiller lokalt (25 kr). Og hun var i øvrigt indforstået. Slank spændstig krop og med stor lyst til at blive brugt. Ikke så høj. Fik 300 kr og var glad. Måske 6-7 gang vi mødtes på 2 år. Esther kom næste dag. Cirka samme alder men lidt højere og helt små struttende bryster. Tynd på den måde hvor der er en åbning mellem benene selv om de er samlet. Og når man står bag hende kan man ane hendes skamlæbers silhuet. Økonomistuderende på højt niveau. Har været single i flere år. Det blev til 3 intense møder med masser af sex og våde kys. Kom inde i hende 4 gange. Og igen medbragte fortrydelsespiller. Fik en brugt Samsung een gang og ellers 300 kr hver gang. Minimumslønnen i Kenya er ca 1300 kr om måneden. Grace og Esther havde jeg sidste år en trekant med, som var en anelse akavet. Måske også fordi der indgik 3 gange hiv-test. Eller måske fordi Esther ikke helt var med på den. Men frækt at kneppe dem på skift. Begge piger er klar igen, men jeg er i tvivl om det mest er en fantasi. Endelig mødtes jeg to nætter i træk på et luksushotel med en 30-årig læge, Mercy. Hun er middelhøj og slank. Første nat var jeg anspændt og havde svært ved at blive hård. Anden gang var der ingen stress og jeg kneppede hende længe og hun kom 3-4 gange. Selv kom jeg ikke! Hun tillader ikke jeg kommer inde i hende og det er jo ok. Lægers lønninger svinger meget i Kenya og Mercy er ikke højt lønnet. Samtidig er hun presset til at støtte sin familie. Jeg gav hende 650 kr hver gang. I alt har jeg cirka 10 kvinder som jeg kan mødes med. Jeg bruger ret meget energi på at finde profiler som aldrig/sjældent har sex, primært pga risikoen for kønssygdomme. Det er nemmere end man skulle tro, da en del kenyanske kvinder har dårlige erfaringer med de lokale mænd som er notoriske utro. Jeg tager ofte 200 mg doxycyclin efter sex til forebyggelse af de gængse std. Jeg har aldrig fået klamydia eller lign. Måske fordi kenyanske unge faktisk sjældent har sex uden kondom. Hvis man er til mørke kvinder er Kenya en fantastisk destination for sex til små penge. Samtidig er landets restauranter osv på et højt niveau. Hoteller er ikke billige, men det er AirBnb til gengæld og man finder fine steder til 1000 kr for en uge. 11 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gregsom 87 Skrevet 9. November Kenya lyder meget spaendende, er det Nairobi du tager til hver gang, eller er der ogsaa andre steder? Kan du anbefale en "Kenya" nybegynder hvor man skal bo i Nairobi, hvordan med Mombasa? Mvh G Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 194 Skrevet 9. November bighead skrev, for 11 timer siden: Jeg er relativt ofte i Kenya, og har efterhånden en ret god forståelse af, hvordan mulighederne for sex er. Jeg er midt halvtreds og normalt bygget, og søger piger i start tyverne og måske op til 30. På min sidste tur mødtes jeg udelukkende med kvinder som jeg tidligere havde mødt - og som jeg oprindeligt var kommet i kontakt med via Tinder. Som hvid mand er Tinder i Kenya et slaraffenland og med en sølv eller guldkonto, hvor din lokation angives som Nairobi (selv om du er i Danmark) vil du i løbet af få dage komme i kontakt med et meget stort antal kvinder. Mødtes med 22 årige Grace. Arbejdsløs frisør som tidligere datede en Østriger som sjældent besøgte hende. Vi aftalte at hun skulle tage en Uber til min AirBnb og vi havde sex uden kondom og jeg kom inde i hende. Som den betænksomme mand jeg er havde jeg købt fortrydelsespiller lokalt (25 kr). Og hun var i øvrigt indforstået. Slank spændstig krop og med stor lyst til at blive brugt. Ikke så høj. Fik 300 kr og var glad. Måske 6-7 gang vi mødtes på 2 år. Esther kom næste dag. Cirka samme alder men lidt højere og helt små struttende bryster. Tynd på den måde hvor der er en åbning mellem benene selv om de er samlet. Og når man står bag hende kan man ane hendes skamlæbers silhuet. Økonomistuderende på højt niveau. Har været single i flere år. Det blev til 3 intense møder med masser af sex og våde kys. Kom inde i hende 4 gange. Og igen medbragte fortrydelsespiller. Fik en brugt Samsung een gang og ellers 300 kr hver gang. Minimumslønnen i Kenya er ca 1300 kr om måneden. Grace og Esther havde jeg sidste år en trekant med, som var en anelse akavet. Måske også fordi der indgik 3 gange hiv-test. Eller måske fordi Esther ikke helt var med på den. Men frækt at kneppe dem på skift. Begge piger er klar igen, men jeg er i tvivl om det mest er en fantasi. Endelig mødtes jeg to nætter i træk på et luksushotel med en 30-årig læge, Mercy. Hun er middelhøj og slank. Første nat var jeg anspændt og havde svært ved at blive hård. Anden gang var der ingen stress og jeg kneppede hende længe og hun kom 3-4 gange. Selv kom jeg ikke! Hun tillader ikke jeg kommer inde i hende og det er jo ok. Lægers lønninger svinger meget i Kenya og Mercy er ikke højt lønnet. Samtidig er hun presset til at støtte sin familie. Jeg gav hende 650 kr hver gang. I alt har jeg cirka 10 kvinder som jeg kan mødes med. Jeg bruger ret meget energi på at finde profiler som aldrig/sjældent har sex, primært pga risikoen for kønssygdomme. Det er nemmere end man skulle tro, da en del kenyanske kvinder har dårlige erfaringer med de lokale mænd som er notoriske utro. Jeg tager ofte 200 mg doxycyclin efter sex til forebyggelse af de gængse std. Jeg har aldrig fået klamydia eller lign. Måske fordi kenyanske unge faktisk sjældent har sex uden kondom. Hvis man er til mørke kvinder er Kenya en fantastisk destination for sex til små penge. Samtidig er landets restauranter osv på et højt niveau. Hoteller er ikke billige, men det er AirBnb til gengæld og man finder fine steder til 1000 kr for en uge. Blot spørgsmål til hvorfor er det vigtigt for dig at sige du bollede dem uden kondom , jeg læste det igennem og forventede du nu skrev du havde fået STD 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 337 Skrevet 9. November Massage-testeren skrev, for 1 minut siden: Blot spørgsmål til hvorfor er det vigtigt for dig at sige du bollede dem uden kondom , jeg læste det igennem og forventede du nu skrev du havde fået STD Det er en nyttig oplysning (håber jeg) til andre som overvejer Kenya som sexdestination. Der er formentlig andre steder, hvor sex uden kondom ikke er så lige til. Samtidig kommer jeg også ind på hvordan jeg forsøger at mitigere de afledte risici. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 337 Skrevet 9. November gregsom skrev, for 9 timer siden: Kenya lyder meget spaendende, er det Nairobi du tager til hver gang, eller er der ogsaa andre steder? Kan du anbefale en "Kenya" nybegynder hvor man skal bo i Nairobi, hvordan med Mombasa? Mvh G Ja, i denne sammenhæng tager jeg kun til Nairobi. Mombasa og især nærliggende strandbyer er fine nok og jeg tror sex er endnu billigere, men jeg har ikke personlige erfaringer. Synes dog der er lidt for varmt og fugtigt efter min smag. Nairobi har et klima som minder om Spanien - dog er der byttet rundt på sommer og vinter, men som dansker vil du nok altid synes vejret er perfekt, så det er ikke afgørende hvornår man rejser. Jeg ville leje en Airbnb i Westlands, men undgå Eastleigh og undgå Karen. Det sidste især pga afstand. Mange af kvinderne i målgruppen bor langs med Thika Road. Du skal klart have Tinder og Uber app. Så er du kørende. På Tinder vil jeg gå efter piger som er autentiske og ikke overdrevent seksualiseret på deres profil. Gå først online cirka et par uger før. Hvis du bliver bedt om at sende penge på forhånd vil jeg ofte vige uden om. Jeg er næsten aldrig blevet bedt om at forpligte mig til noget økonomisk. Du behøver ikke at give mere end 300-500 kr for sex. Jeg har et par gange taget en pige med på en Safaritur. Fx til Amboseli. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 787 Skrevet 11. November Fedt fedt. Jeg tager selv derned igen til Feb/Marts Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gregsom 87 Skrevet 12. November Hej MT, Tager du ogsaa til Nairobi, og hvilken omraade bor du i - bor du feks. paa hotel? Hvordan med andre omraader af Kenye? Haaber du kommer med en beretning fra din tur Mv G Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 787 Skrevet 12. November gregsom skrev, 1 time siden: Hej MT, Tager du ogsaa til Nairobi, og hvilken omraade bor du i - bor du feks. paa hotel? Hvordan med andre omraader af Kenye? Haaber du kommer med en beretning fra din tur Mv G Jeg besøger både Nairobi og Mombasa. Jeg vil dog sige, at Mombasa kan være MEGET varm og MEGET fugtig. Jeg opholder mig ved vandet 99% af tiden. Føler jeg er ved at koge ihjel når jeg bevæger mig ind i selve byen. Nairobi har perfekt klima for os fra norden. Byen ligger 2000m over havet, derfor Jeg bor selv på Airbnb når jeg er der. Det er mega billigt og der er et enormt udvalg af fede lejligheder. Jeg vil anbefale at finde et sted i Westlands. Her har du nem adgang til alt det fede byen har at tilbyde. De gode spisesteder, natklubber osv. PS. Hvis du vil imponere en lækker tøs, så inviter hende på dinner date på "The Wiev". Det er en roterende restaurant, på toppen af Movenpick hotellet. Det er en absolut TOP restaurant i Nairobi. Og det vilde er at 2 personer kan spise og drikke for hvad der svarer til 1000-1500kr sammenlagt. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 194 Skrevet 12. November Hvad giver du for sådan en tur alt i alt med fly og transport ? Måske tage på en mandetur sammen :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 337 Skrevet 17. November Massage-testeren skrev, den 12.11.2025 at 18:11: Hvad giver du for sådan en tur alt i alt med fly og transport ? Måske tage på en mandetur sammen Jeg ved ikke om jeg blev spurgt, men svarer her: Hvis du rejser uden for skoleferier og tilsvarende koster fly ca. 6000. AirBnB i "gæstefavorit" standard ca. 2300 for 6 nætter. Transport koster ingenting - 15-50 kr. per Ubertur. Sex måske 350. Du skal have en slags visum, som de nu kalder ETA, og hav AirBnB bookning og fly på plads inden du søger. Der skal søges minimum 3 arbejdsdage før afrejse. Pris ca. 30 USD. Hvis du finder en pige som du er vild med kan du tage hende med på safari. Regn med 2500-3500 pr. nat for 2. Der er et par mulighede 4-6 timers kørsel fra hovedstaden (Amboseli og Masai Mara). Man kan også flyve. Sørg for at have HIV-test, hvis du ikke bruger kondom. Dem hvor du skal prikke hul i en finger koster ca. 15 kr. Dem hvor man skal tage mundskrab ca. en del mere. Hvis du bruger Tinder, så undgå enhver drøftelse ang. penge, gaver osv. Din konto bliver spærret. Træk kommunikationen over på WhatsApp, som er meget udbredt. En sidste ting, hvis du godt kan lide at komme inde i pigen, så spørg først om lov selvfølgelig, og for en sikkerheds skyld køb en pakke fortrydelsespiller. De koster ca. 30 kr. og går lokalt under navnet "P2". 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 684 Skrevet 17. November Massage-testeren skrev, den 12.11.2025 at 18:11: Hvad giver du for sådan en tur alt i alt med fly og transport ? Måske tage på en mandetur sammen Jeg har været i kenya 5 gange siden 2022, en flybillet tur/retur koster 6.000kr og op, jeg har brugt Brimak hotel, det ligger 20-30 fra lufthavnen , og jeg er altid landet kl 22 så er det rart med en kort taxitur , Uber kommer ikke rigtig i Lufthavnen. Jeg giver ca 200kr pr nat for 2 personer inkl morgenmad, jeg finder pigerne på afroinduktion 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den3.Bukkebruse 173 Skrevet 20. November (edited) bighead skrev, den 9.11.2025 at 01:37: vi havde sex uden kondom og jeg kom inde i hende. Som den betænksomme mand jeg er havde jeg købt fortrydelsespiller lokalt (25 kr). Og hun var i øvrigt indforstået. Slank spændstig krop og med stor lyst til at blive brugt. Ikke så høj. Fik 300 kr og var glad. Måske 6-7 gang vi mødtes på 2 år. Esther kom næste dag. Cirka samme alder men lidt højere og helt små struttende bryster. Tynd på den måde hvor der er en åbning mellem benene selv om de er samlet. Og når man står bag hende kan man ane hendes skamlæbers silhuet. Det blev til 3 intense møder med masser af sex og våde kys. Kom inde i hende 4 gange. Og igen medbragte fortrydelsespiller. Grace og Esther havde jeg sidste år en trekant med, som var en anelse akavet. Måske også fordi der indgik 3 gange hiv-test. Eller måske fordi Esther ikke helt var med på den. Men frækt at kneppe dem på skift. I alt har jeg cirka 10 kvinder som jeg kan mødes med. Jeg bruger ret meget energi på at finde profiler som aldrig/sjældent har sex, primært pga risikoen for kønssygdomme. Jeg tager ofte 200 mg doxycyclin efter sex til forebyggelse af de gængse std. Jeg har aldrig fået klamydia eller lign. Du lyder til at gøre at det jeg selv elsker at gøre. Det kunne være sjovt at være nogle stykker som tog afsted sammen. Hvor får du HIV-testene fra? Redigeret 20. November af Den3.Bukkebruse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 337 Skrevet 20. November (edited) Den3.Bukkebruse skrev, for 6 timer siden: Du lyder til at gøre at det jeg selv elsker at gøre. Det kunne være sjovt at være nogle stykker som tog afsted sammen. Hvor får du HIV-testene fra? De kan købes overalt på apotekerne lokalt. Prisen for den type hvor man skal prikke hul i en finger er kr 14,85. (Ventetiden er ganske få minutter) Oraquick er lidt anderledes, og her bruger man en special swab i munden. Kr 40. (Ventetiden er 20 minutter) . Kun større apoteker sælger denne type. Der er meget almindelig, at unge tester før de har sex, så ingen undrer sig. Det er ganske enkelt god stil. Redigeret 20. November af bighead Sprogligt 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jersey86 546 Skrevet 23. November (edited) Herfra kan jeg også kun anbefale Kenya. Jeg har været der 5 gange og jeg skal holde jul og nytår i Nairobi i år, jeg har booket en lejlighed i Westlands. Et par tips herfra: Kontanter/penge: Få dig en revolut konto, de har muligvis de laveste gebyrer og bedste valutakurser af alle udbydere. Fra din Revolut app på telefonen kan du sætte penge ind med Apple Pay og du kan sende penge direkte til din M-Pesa konto(igen med lave gebyrer), som er en mobil bankkonto bundet op på dit kenyanske Safaricom SIM-kort. Det fungere rigtigt godt og alle bruger det, inklusiv pigerne. En standard revolut konto er gratis, men hvis du opgradere til "Metal", som koster 130 kr om måneden(jeg har et årligt abonnement, jeg tror måske du er tvungen til at betale for minimum nogle måneder adgangen), så får også Tinder Gold med i købet, derudover får du også NordVPN og mange andre abonnementer, som måske, måske ikke er brugbare for dig. Med Metal kan du også hæve et større beløb fra bankautomater gebyrfrit(800 euro/md) og der er lavere gebyr på at sende penge til M-Pesa. De eneste penge jeg har med hjemmefra er ca. 500 USD/EURO som udelukkende er til nødsituationer, det har der heldigvis aldrig været brug for . Tinder: Som andre skriver så er Tinder vejen frem, man kan også finde søde piger ude i byen, men jeg har de bedste erfaringer med pigerne fra Tinder. Man kan møde alt, lige fra 100% ludere til totalt uerfarne jomfruer. Det gode ved Tinder Gold er at du kan se hvem der har liket dig, så i stedet for at bruge tid på at swipe og få 100vis af matches, så kan du se hvem der har allerede har liket dig, og så kan du vælge ud fra dem. Nogle piger skriver på deres profil at de overhovedet ikke er interesseret i hook ups, men mange er sgu alligevel endt i sengen uden at de forventer et seriøst forhold. Der er dog også mange der holder fast i at de kun søger "ægte" kærlighed. Der er lidt arbejde i at finde de rigtige piger på Tinder og man skal gerne skrive med flere på samme tid, da de nogle gange kan være lang tid om at svare, og som liderlig turist, så har man jo ikke ingen tid at spilde. Når jeg søger efter en pige der skal komme på besøg samme dag, så skriver jeg altid med minimum 3, og jeg starter tidligt på dagen, så plejer det at lykkedes at en af pigerne ender med at komme på besøg inden det bliver alt for sent. Nogle dage har jeg haft besøg af 2-3 piger i løbet af dagen hvis alt flasker sig rigtigt) Forplejning: Generelt gør jeg lidt ud af at pigerne skal føle sig velkommen i min lejlighed. Jeg køber lidt forskellige drikkevare, snacks(jeg tager gerne dansk slik med de kan prøve, lakrids er dog ikke særligt populært!), mad, jeg har altid rene håndklæder, fugtighedscreme(meget vigtigt til efter de har været i bad), opladere til alle typer telefoner(USB-c, micro og apple) jeg har min chromecast eller computer med, så vi kan se en film på Netflix sammen. Hvis hun gerne vil se 365 Days, så er det fordi hun gerne vil knalde hurtigst muligt! Gå ud fra at pigen kun kommer i en stram kjole og en lille håndtaske med hendes telefon og en kam. Det er ikke polsk professionel luder du har bestilt, der kommer med egne kondomer og glidecreme, det er tværtimod (som regel) en helt almindelig pige, så du skal sørge for alt. Til gengæld, hvis du behandler hende ordenligt og spiller dine kort rigtigt(husk dækket er pakket til din fordel som hvid og (relativt) rig mand), så bliver hun driv våd mellem benene, vækker dig om midt natten fordi hun er liderlig igen og tager din sæd med et smil. Transport: Jeg synes det er god stil at sende penge(med M-pesa) til pigerne til transport på forhånd, både hen til mit sted og hjem igen, for at forsikre hende om at der ikke er noget at være bange for, og hvis hun føler sig usikker eller bare gerne vil smutte igen, så har hun allerede pengene til det, det har jeg heldig aldrig oplevet. En Uber koster måske 50 kr hvis hun bor lidt langt væk. Husk at 50 kr er mange penge for de lokale, og mange tør ikke risikere 50-100 kr på en fremmed mand der måske tager røven på hende. Man skal dog være opmærksom på scammere der bruger falske profiler til at få dig til at sende penge, det trælse ved det, er jo ikke de 50-100 kr man bliver snydt for, men det at du måske venter i flere timer på en pige der aldrig dukker op. Igen, vi er kun i landet nogle dage, så vores tid er kostbar. Så gerne bed om et kort videoopkald inden du sender penge. Fra at en pige har sagt ja til at komme på besøg, til at hun ret faktisk står nede i receptionen på dit hotel, så tager det gerne flere timer og vær forberedt på at "soon" kan betyde alt imellem 30 minutter og 4 timer. Punktlighed er en mangelvare i Afrika og selvom man har aftalt at hun skal komme kl 16, så betyder det måske i hendes hoved at hun begynder at gøre sig klar kl 16 og hun først er hos der kl 18-19 stykker hvis du er heldig. Sex uden kondom: Som andre skriver, så er en af de helt store fordele ved Kenya at det er nemt at knalde uden og komme op i pigerne.Enkelte vil ikke være med til det og nogle vil gerne have at man ikke kommer op i dem. Personligt tager jeg doxycyclin(bestykker imod bakterielt overførte kønssygdomme, så som clamydia) og Prep(bestykker i mod HIV/AIDS). Doxycyclin kan købes i alle apoteker. Prep ved jeg faktisk ikke hvor kan skaffes, jeg har altid fået nogle piger til at skaffe det til mig. Derudover bruger jeg også tests. Jeg har nok efterhånden haft sex med små 200 piger uden rundt omkring i verden, måske de 100 af dem i Kenya, jeg bliver altid testet nogle uger efter jeg er kommet hjem og jeg har aldrig fået nogen kønssygdomme... Nåh, det blev et længere skriv. God tur der nede og husk at behandle pigerne ordenligt! Jeg har efterhånden hørt mange pinlige historier fra pigerne omkring vestlige mænd der opfører sig småligt og barnligt... Vær tydelig og ærlig i din kommunikation og omkring dine intentioner, behandel andre mennesker med respekt! Redigeret 23. November af Jersey86 4 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 956 Skrevet 29. November Jersey86 skrev, den 23.11.2025 at 21:42: Til gengæld, hvis du behandler hende ordenligt og spiller dine kort rigtigt(husk dækket er pakket til din fordel som hvid og (relativt) rig mand), så bliver hun driv våd mellem benene, vækker dig om midt natten fordi hun er liderlig igen og tager din sæd med et smil. Hold nu kæft det er jo det rene himmerige du beskriver her. @Jersey86 dine rejse beskrivelser er guld værd. Jeg har desværre ikke økonomiske ressourcer til at tage sådan en rejse på.t. men Nairobi er da øverst på min todo liste når jeg kommer til penge. Jeg har været i Thailand tidligere men jeg synes Thai piger var enormt hæmmede seksuelt og også overfor nøgenhed - de gemte sig altid bag håndklæder og slukket lys, sådan lyder det ikke som om de afrikanske piger er? /B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 956 Skrevet 29. November Missetand skrev, den 12.11.2025 at 13:19: PS. Hvis du vil imponere en lækker tøs, så inviter hende på dinner date på "The Wiev". Det er en roterende restaurant, på toppen af Movenpick hotellet. Det er en absolut TOP restaurant i Nairobi. Og det vilde er at 2 personer kan spise og drikke for hvad der svarer til 1000-1500kr sammenlagt Jeg synes ikke 1000kr for 2 er "billigt" i Afrika eller Asien men fred være med det. Kan man færdes rundt om aftenen i Westlands og er er mange tilbud mht restauranter barer og evt mulighed for at samle piger op i byen eller foregår det udelukkende primært via apps som i beskriver i tråden? /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 684 Skrevet 29. November ButterflyMan skrev, for 21 minutter siden: Jeg synes ikke 1000kr for 2 er "billigt" i Afrika eller Asien men fred være med det. Kan man færdes rundt om aftenen i Westlands og er er mange tilbud mht restauranter barer og evt mulighed for at samle piger op i byen eller foregår det udelukkende primært via apps som i beskriver i tråden? /B Hejsa jeg har været i Kenya/ Nairobi 5 gange og har ikke oplevet noget ubehageligt, men jeg drikker mig ikke fuld og slingre hjem Jeg har altid nogle aftaler hjemmefra , men har flere gange fået kontakt på stedet eks har jeg været på date med et par servitricer- 30-35 år og en enkelt fra receptionen på mit hotel hun var 22 år jeg var sammen med en veninde ude og bowle der var der også en på 22 år der gerne ville kysse på mig jeg er altså 67 år og ligner ikke en playboy. jeg har lige købt billet til Nairobi i dag afrejse den 20 dec og hjem den 8 jan 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jersey86 546 Skrevet 30. November ButterflyMan skrev, for 10 timer siden: Hold nu kæft det er jo det rene himmerige du beskriver her. @Jersey86 dine rejse beskrivelser er guld værd. Jeg har desværre ikke økonomiske ressourcer til at tage sådan en rejse på.t. men Nairobi er da øverst på min todo liste når jeg kommer til penge. Jeg har været i Thailand tidligere men jeg synes Thai piger var enormt hæmmede seksuelt og også overfor nøgenhed - de gemte sig altid bag håndklæder og slukket lys, sådan lyder det ikke som om de afrikanske piger er? /B Jeg vil sige det kommer an på pigen. Jeg har været sammen med en muslimsk pige på 19 år i Mombasa der var meget uerfaren og havde kun haft sex en gang før(som ikke havde været en god oplevelse, det lød som en voldtægt). Lyset skulle være slukket, og jeg måtte ikke røre hende mellem benene osv(mon hun var omskåret?!), men til gengæld var sex-delen meget passioneret. Men de fleste piger i Kenya er meget frigjorte seksuelt, de har det fint med at være nøgne, de vasker dig gerne i badet, de nyder sex, hvis de har tillid til dig går de måske med på at blive filmet, sender dig nøgenbilleder efterfølgende osv. Citat Kan man færdes rundt om aftenen i Westlands og er er mange tilbud mht restauranter barer og evt mulighed for at samle piger op i byen eller foregår det udelukkende primært via apps som i beskriver i tråden? Jeg har begrænset med erfaring med at møde piger på barer og natklubber. Jeg vil umiddelbart sige at sandsynligheden er ret høj for at dem du møde på de populære steder i Nairobi er 80-100% ludere, forstået på den måde at de mere eller mindre lever af penge fra mænd, om det så er sugar dating, prostitution etc. De har også en forventning om en relativt høj betaling, måske minimum 100 USD/650 DKK og så kan det være at hun vil afsted igen efter første knald, og det skal være med gummi. Det er sgu ikke det jeg er taget til Kenya for at opleve, så hellere tag på en FKK i Tyskland og bol østeuropæere. I Mombasa(nærmere bestemt Mwtapa) har jeg dog haft lidt bedre hel med at møde søde piger i byen, som har været kærlige og ikke så penge fokuserede. Det skal dog siges at jeg er en dør til at flirte og opfatte små signaler. Tinder er bare meget nemmere, hvis man matcher med en pige, så kan man ligesom være sikker på at der er en romantisk interesse og der er grønt lys til at flirte, komme med komplimenter og eskalere samtalen i en seksuel retning. Og hvis man rammer ved siden af, så er der hundredvis af andre piger til skrive til. Den eneste voldlige oplevelse jeg har haft i Kenya, var en fuld skotte der angreb mig på mit hotel. Det værste ved det var at han kendte den lokale politichef og havde bestukket politiet da de kom på hotellet, så der var ikke rigtigt noget nogen kunne være ved det... Ellers så er den største risiko hvis pigerne bliver for besidderiske overfor dig og jaloux hvis du er sammen med andre. Jeg har oplevet en der truede med at gå til politiet og beskylde mig for voldtægt, heldigvis blev det ved truslen, men sgu ikke sjovt og jeg følte mig nødsaget til at skifte fra et airbnb(uden ordenligt sikkerhed) til et hotel. Men det er jo så bare bagsiden af passionen og den oprigtige tiltrækning de har overfor hvide rige mænd, heldigvis er det de færreste der kan finde på den slags, men man hører jævnligt historier. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 787 Skrevet 30. November ButterflyMan skrev, for 12 timer siden: Jeg synes ikke 1000kr for 2 er "billigt" i Afrika eller Asien men fred være med det. Kan man færdes rundt om aftenen i Westlands og er er mange tilbud mht restauranter barer og evt mulighed for at samle piger op i byen eller foregår det udelukkende primært via apps som i beskriver i tråden? /B Du tager så ganske meget fejl. Jeg taler om en restaurant som er lige under michelin status. Hvis du er fedtet, så kan du nemt finde fine restauranter til langt mindre priser. Med hensyn til sikkerhed, vil jeg gentage mig selv. Jeg følte mig mere sikker i Nairobi end nogen storby i USA jeg har besøgt. Du kan sagtens møde piger på barer og natklubber. Hvis du ser bare nogenlunde ud, så vil du opleve rigtig meget opmærksomhed fra pigerne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg