Jürgermeister 2 Skrevet 9. November, 2025 Nogen der har prøvet hende? https://annoncelight.dk/showad/436552 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elsker bryster 21 Skrevet 17. November, 2025 Fik du prøvet hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jürgermeister 2 Skrevet 17. November, 2025 Nej, desværre. Hun har kun outcall, hvilket gør det lidt sværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny boy 9 Skrevet 18. November, 2025 Jürgermeister skrev, for 13 timer siden: Nej, desværre. Hun har kun outcall, hvilket gør det lidt sværre. Nogle der har snakket med hende,har skrevet 2gange, uden svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elsker bryster 21 Skrevet 18. November, 2025 horny boy skrev, for 4 timer siden: Nogle der har snakket med hende,har skrevet 2gange, uden svar Jeg har fået svar fra hende, men har ikke prøvet at lave en aftale 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elsker bryster 21 Skrevet 25. November, 2025 Har lige ringet til hende. Jeg tror det er en af de piger der bare skal have penge. Og prisen var lige pludselig mere ind hvad der står. Da jeg sagde jeg ikke ville bruge så mange penge sagde farvel, men glemte at ligge på. Og det var ikke tysk hun snakkede til dem hun var sammen med, men jeg kunne dog forstå hendes tonefaldet. Så jeg tror ikke det er hende, og jeg tror ikke hun er det vær 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg