Hop til indhold
Senor

Jacuzzi -- hvad er fidusen egentlig?

Recommended Posts

Nogle thai-klinikker har jacuzzi eller spa. 

Er det noget, du har erfaring med?

Alene eller med massør?

Fortæl lidt om, hvad der skulle være så fantastisk med det...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da der var et sted i Vejle der havde det, så kunne man starte i jacuzzien først sammen med pigen med lidt pilleri og måske blow. Derefter massage og hvad man så ellers havde aftalt. Jeg synes det var en super lækker måde at starte massagen på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewBee6970 skrev, for 1 time siden:

Jeg ville da elske, at sidde i en jacuzzi og hygge med en afklædt pige.

Hvad skulle der være galt med det?

Intet det er da bare lækkert

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker der ligger enkelte anmeldelser på pigerne i Vejle hvor der var jacuzzi. Jeg var der en enkelt gang og både massage, sex og efterfølgende skøn jacuzzi bad med den meget smukke pige. En oplevelse der skiller sig ud og huskes med glæde.

man kunne få to piger med og to timer, men så kostede det jo også derefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har købt den oplevelse en del gange - og har haft nogle virkeligt fede oplevelser. Syntes det er en fed måde at starte en erotisk massage på. 
Kravet er blot gensidig kemi. Der har været et par gange hvor det har været en ligegyldig oplevelse - enten fordi jeg slet ikke tændte på pigen eller pigen på ingen måder udviste lyst til arrangementet. Dette kan man desværre nok ikke garantere på forhånd - så vær forberedt på nogle fusere - og hold fast i de gode :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...