Senor 246 Skrevet 8. November Nogle thai-klinikker har jacuzzi eller spa. Er det noget, du har erfaring med? Alene eller med massør? Fortæl lidt om, hvad der skulle være så fantastisk med det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 524 Skrevet 8. November Da der var et sted i Vejle der havde det, så kunne man starte i jacuzzien først sammen med pigen med lidt pilleri og måske blow. Derefter massage og hvad man så ellers havde aftalt. Jeg synes det var en super lækker måde at starte massagen på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBee6970 53 Skrevet 8. November Jeg ville da elske, at sidde i en jacuzzi og hygge med en afklædt pige. Hvad skulle der være galt med det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 524 Skrevet 9. November NewBee6970 skrev, for 1 time siden: Jeg ville da elske, at sidde i en jacuzzi og hygge med en afklædt pige. Hvad skulle der være galt med det? Intet det er da bare lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1433 Skrevet 9. November Jeg tænker der ligger enkelte anmeldelser på pigerne i Vejle hvor der var jacuzzi. Jeg var der en enkelt gang og både massage, sex og efterfølgende skøn jacuzzi bad med den meget smukke pige. En oplevelse der skiller sig ud og huskes med glæde. man kunne få to piger med og to timer, men så kostede det jo også derefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 315 Skrevet 9. November Jeg har købt den oplevelse en del gange - og har haft nogle virkeligt fede oplevelser. Syntes det er en fed måde at starte en erotisk massage på. Kravet er blot gensidig kemi. Der har været et par gange hvor det har været en ligegyldig oplevelse - enten fordi jeg slet ikke tændte på pigen eller pigen på ingen måder udviste lyst til arrangementet. Dette kan man desværre nok ikke garantere på forhånd - så vær forberedt på nogle fusere - og hold fast i de gode Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg