TopBossen77 91 Skrevet 8. November Halløj på Eroguide Har netop lige fået et lækkert blow med slug i bilen i Køge... Blow i bilen Jeg blev anvist til en lokation og lidt efter kom hun gående og satte sig ind i bilen. Sedlerne skiftede ejer og vi blev enige om at gå om på bagsædet, så vi ikke blev generet af det brede midterarmlæn. Jeg trak bukserne ned og hun gik stille og roligt i gang med at sutte... ikke noget med at skynde sig, men stille og roligt. Mens hun suttede legede hun med koglerne og de fik også lige et par ture. Der var små stille støn fra hende og masser af savl, og det var tydeligt at hun faktisk også selv nyder det. Efter 8-10 min kunne jeg ikke holde til mere, og måtte skyde hele ladningen af i munden på hende, som hun slugte og gjorde helt rent på pikken efterfølgende. Det bliver bestemt IKKE sidste gang, men starten på mange lækre blowjobs 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2880 Skrevet 8. November https://annoncelight.dk/showad/440275 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cookiedick 52 Skrevet 8. November Fedt du kunne mødes med hende men desværre er annoncen er ikke aktiv. Har du stadigvæk hendes kontakt info ? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 409 Skrevet 9. November Hvor gammel er hun ca. og måtte du rører hende under blowjob? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2845 Skrevet 9. November Cookiedick skrev, for 11 timer siden: Har du stadigvæk hendes kontakt info ? Nytter ikke at du efterspørger kontakt info , da der specifikt stod at hun kun svarer når annoncen er på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cookiedick 52 Skrevet 9. November Øffe skrev, for 7 timer siden: Nytter ikke at du efterspørger kontakt info , da der specifikt stod at hun kun svarer når annoncen er på Sorry dette med blow i bilen er min fetish, kan se at hun er på igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopBossen77 91 Skrevet 9. November Cookiedick skrev, for 19 timer siden: Fedt du kunne mødes med hende men desværre er annoncen er ikke aktiv. Har du stadigvæk hendes kontakt info ? Ja, har stadig hendes kontakt info, men af hensyn til hende udlevere jeg dem ikke bare. Hold øje med annoncen er aktiv, og så kan du få dem der 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopBossen77 91 Skrevet 9. November PoulPik skrev, for 10 timer siden: Hvor gammel er hun ca. og måtte du rører hende under blowjob? Alder, mål og vægt passede ret godt. Jeg spurgte ikke om jeg måtte røre ved hende... Det var ikke det jeg kom efter, men spørg selv ved et møde med hende - hun var meget imødekommende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopBossen77 91 Skrevet 10. November TopBossen77 skrev, for 22 timer siden: Alder, mål og vægt passede ret godt. Jeg spurgte ikke om jeg måtte røre ved hende... Det var ikke det jeg kom efter, men spørg selv ved et møde med hende - hun var meget imødekommende Lige en opfølgning... Jeg havde da lyst til at røre hende, men det må hun selv lægge op til, hvis hun føler for det næste gang vi skal mødes... Det var ihverfald ikke sidste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mati 3 Skrevet 13. November Har også selv været der, hun er bare så fræk, hun suttede min unge pose helt tom og gjorde fint rent igen efter:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopBossen77 91 Skrevet 13. November Så var jeg på den igen, og hun har næsten lige forladt bagsædet Hvis jeg troede at det ikke kunne blive bedre end i lørdags, tog jeg gevaldigt fejl... Hun startede med "slow-blow" helt til roden, og koglerne fik også en dejlig slikke tur Bedst som jeg blev bekymret for om den skaldede hævner ikke kunne i dag, skiftede hun måden at sutte på, og så eksplodere jeg i munden på hende. Faktisk begyndte mine ben at krampe, grundet den voldsomme orgasme. Det er sgu vildt hvad hun kan, og hun nyder det virkelig selv - det er tydeligt Blow m. slug i bil 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg