Bøllemiz 3 Skrevet 8. November Jeg skal i starten af næste uge til Frankfurt og Berlin og besøge hhv. FKK klubberne: Oase, Sharks og Artemis. Da det er min første gang nogensinde i FKK vil jeg gerne høre om nogle erfaringer og priserne: Hvad kan man forvente 30 min koster de 3 pågældende steder, og er værelset også med i den pris, eller koster det extra? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1695 Skrevet 10. November Er snart lige kommet tilbage fra Tyskland, der lagde FKK for €100 for 30 min, blow uden og sex med, nogen havde kys med, andre at smage på hende, og nogle havde ingen af dette. Så var ekstra som CIM +€50. Har andre gange prøvet at betale €150 for sådan 30 min andre steder, så mit råd er, prøv at spørg en af stamgæsterne, før du bliver indfanget af en sød kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14170 Skrevet 11. November ½angel skrev, for 12 timer siden: prøv at spørg en af stamgæsterne, før du bliver indfanget af en sød kvinde. Jeg ville nu spørge pigerne direkte, for at få opdaterede infos - det er jo i sidste ende dem, som du skal aftale priser med - og ikke en random gæst, der måske ikke er helt opdateret på priserne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1119 Skrevet 11. November (edited) Jeg synes, at @½angel giver et udmærket råd; han skriver jo netop spørg en stamgæst og ikke en random gæst. Jeg kommer en hel del på Sharks (er der også i næste uge), og er der blevet spurgt og har hjulpet adskillige - både indfødte tyske og udenlandske - førstegangsbesøgende med forhåbentlig ikke at blive flået af up-sale og overpriser af første og bedste hustler, men med en lidt bedre chance for at møde en af de mange reelle piger med god service. Redigeret 11. November af Pinkman manglende ord 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1695 Skrevet 12. November Jernsvinet skrev, for 14 timer siden: random gæst og stamgæst er to forskellige ting. Og har hørt fra mange, at man som ny et sted lige får +€50 lagt oven på prisen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg