kingdane68 428 Skrevet 8. November Nogen der har været her forbi? https://annoncelight.dk/showad/441955 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 91 Skrevet 8. November Du møder ikke en dansker, og det er bagmænd du skriver med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 286 Skrevet 11. November Ingenved skrev, den 8.11.2025 at 11:16: Du møder ikke en dansker, og det er bagmænd du skriver med. Er det hende på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 91 Skrevet 11. November Nightwish skrev, for 4 minutter siden: Er det hende på billederne? Det var svært at vurdere, jeg vendte hurtigt om da jeg indså hun ikke talte dansk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 428 Skrevet 12. November Ingenved skrev, den 8.11.2025 at 11:16: Du møder ikke en dansker, og det er bagmænd du skriver med. Nu er det jo ikke helt usædvanligt - og hun lover jo ingen steder at være dansk, så....hvis det er hende på billederne kan jeg ikke se noget galt i annoncen. Hun er så rykket videre til Randers kan jeg se... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 91 Skrevet 12. November kingdane68 skrev, 1 time siden: Nu er det jo ikke helt usædvanligt - og hun lover jo ingen steder at være dansk, så....hvis det er hende på billederne kan jeg ikke se noget galt i annoncen. Hun er så rykket videre til Randers kan jeg se... Der står i hendes overskrift “tænder du på en ægte dansk milf” så jo bagmændene prøver at snyde med at hun er dansk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 428 Skrevet 12. November True....ja, så duer det ikke. Øv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 212 Skrevet 12. November Er der nogen som har besøgt hende, og uden at vende om i døren? Videoen får da min tunge til at blive urolig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg