Hop til indhold
Frileg

Hvad blev der af billederne?

Recommended Posts

Er det bare mig, eller er der lige pludselig rigtig mange annoncer på annoncelight uden billeder. Kan ikke lade være med at spekulere over om det er scam alle sammen? eller måske sitet har fået nye retningslinjer og er begyndt at rydde op i alle de falske billeder? Hvis der er nogen der ved noget må i gerne sige til, for jeg har personligt ikke lyst til at kontakte dem uden billeder, fordi det virker useriøst og lyssky.

Her er nogle hurtige eksempler og der er mange flere

Knep min kone lørdag Odense - Annoncelight 

KYS, RØVLØS BLOWJOB, CIM Svar kun på WhatsApp +4593755013 , STRAPON, DOMINATION, TANTRA OG POSTKULÆR MASSAGE En gudinde med blandet hår og fantastiske kurver. Ekso - Annoncelight 

Jeg byder dig velkommen med venlighed og enkelhed til massage in Skjern 6900 - Annoncelight 

Frække møder med curvy Milf i Odense C - Annoncelight 

Lille fræk pige ledig in Vorup 8940 - Annoncelight 

FRÆKKE VANESSA SØNDERBORGVEJ 15 6340 KRUSÅ - Annoncelight 

SEXY CHARMERENDE VARM LIDERLIG VANESSA TILBAGE PÅ GÆSTEVISIT , GOD TID TOP SERVICE. SØNDERBORGVEJ 15. 6340 KRUSÅ - Annoncelight 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan jeg kender jeg kun til Sønderborgvej 15 og siden Corona har deres piger annonceret uden billeder eller henvist til anden side for at se billeder. En ting er bare sikker med 99,9% - du møder en mørk pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...