banan 44 Skrevet 7. November For efterhånden en del tid siden, havde jeg et par besøg ved en enormt skøn pige ved navn Nadia. Livet går op og ned, og da jeg følte at jeg ville have godt af lidt pleje til krop og sjæl og kiggede lidt rundt, viste det sig a hun var aktiv igen! https://annoncelight.dk/showad/309991 Nu har jeg besøgt hende et par gange på det seneste. Hun er om noget kun blevet endu flotter, endnu dygtigere og endnu sødere!! Hun bliver af og til nævnt med rosende ord herinde kan jeg se, og det er der virkelig god grund til! Det er bedre end psykolog, og når jeg har været på besøg i boblen hvor alt andet i livet bliver lukket ude, er stress og jag fra livet og hverdagen ingen steder at finde. Og tak, Nadia. Kommer snart igen 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 28 Skrevet 7. November Tak for tippet! Kan du løfte sløret for, hvad hun gør godt i forhold til andre, som leverer fræk massage og Lingam? Er hun ekstra god til at give ekstra fræk pirring undervejs? Er det fordi hun godt må røres? Jeg ved godt, at jeg selv vil kunne finde ud af det, men jeg tænkte bare, at en så flot anbefaling kunne uddybes lidt? Please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2879 Skrevet 7. November Hun har så mange positive anmeldelser https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=309991&search_and_or=or 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banan 44 Skrevet 8. November Unrusted skrev, for 2 timer siden: Tak for tippet! Kan du løfte sløret for, hvad hun gør godt i forhold til andre, som leverer fræk massage og Lingam? Er hun ekstra god til at give ekstra fræk pirring undervejs? Er det fordi hun godt må røres? Jeg ved godt, at jeg selv vil kunne finde ud af det, men jeg tænkte bare, at en så flot anbefaling kunne uddybes lidt? Please Ja da! Altså... Hun har bestemt styr på teknikken og stegningen. Men der er mere til det end blid berøring og overarme der kan blive ved... Overordnet føler jeg mig bare "set". Både den ene og den anden vej er vi på bølgelængde med krop og sind, og ærlig i at være. Du er ikke bare en kunde, men i kontakt ❤️ Det lyder lidt fluffy. Jeg kunne forestille mig at man ikke kan sammenligne oplevelser, men igår snakkede vi f.eks. en del om livet undervejs. Det er langt fra normal eller målet i sådan en behandling, men var rigtig dejligt ☺️ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 28 Skrevet 8. November @banan Tak! Det kan være, hun skal besøges. Hun ser i hvert tilfælde sexet ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 212 Skrevet 8. November (edited) Jeg har besøgt hende jævnligt når hun er i Ålborg, siden hun dukkede op for 5 år siden Vil sige hendes tricks med hænderne giver en helt vidunderlig lingam massage og hendes evner med b2b med varm olie, hvilke faste bryster og krop, som er berøringsvenlige og få lov til at tilbringe tid mellem hendes lår, hvis kemien er der Hun er altid smilende med god øjenkontakt, sød og naturlig Eneste negative at sige om hende, er at hun for sjældent er i Ålborg, når hun endelig er i Danmark Vil mene, du går glip af en oplevelse hvis du ikke besøger hende Redigeret 8. November af Klinge . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter T 20 Skrevet 8. November banan skrev, for 17 timer siden: For efterhånden en del tid siden, havde jeg et par besøg ved en enormt skøn pige ved navn Nadia. Livet går op og ned, og da jeg følte at jeg ville have godt af lidt pleje til krop og sjæl og kiggede lidt rundt, viste det sig a hun var aktiv igen! https://annoncelight.dk/showad/309991 Nu har jeg besøgt hende et par gange på det seneste. Hun er om noget kun blevet endu flotter, endnu dygtigere og endnu sødere!! Hun bliver af og til nævnt med rosende ord herinde kan jeg se, og det er der virkelig god grund til! Det er bedre end psykolog, og når jeg har været på besøg i boblen hvor alt andet i livet bliver lukket ude, er stress og jag fra livet og hverdagen ingen steder at finde. Og tak, Nadia. Kommer snart igen Ja hun er super sød og dygtig, kan fuldt tilslutte mig din fortælling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg