Hop til indhold

Brenda Lins – Valby – rigtig god oplevelse.

Featured Replies

Skrevet

Brenda Lins LATINA - SERVICE XXL - Incall.

Latina piger byder ofte på gode oplevelser. Brenda er fra Rio i Brasilien og så kan det næsten ikke blive dårligt. Billeder og alder er inden for skiven. Hendes tekst er desværre meget kortfattet og ikke særlig informativ. Kunne ikke finde anmeldelser. Men ½ time med kys for dkk 1000 er i den rimelige prisklasse. Så jeg tog chancen og det blev rigtig godt. Smuk, flot pige – og samtidig en meget varm og kælen pige, der var super indlevende fra start til slut. Hun kan tydeligvis godt lide sex. Blowjobbet var helt til roden uden hænder. Så fed girlfriend sex. Dog uden tungekys, men stadig en meget kærlig pige. Ingen tatoveringen eller lignende til at ødelægge oplevelsen. Hun taler engelsk, dog ikke på et højt niveau. Men det gik nu fint. Stedet er det velkendte latina hus tæt på Valbyhallen – oven på et værksted. Masser af nem og gratis parkering og diskret når mørket er faldet på. Selve stedet er ikke det mest indbydende, men hun havde heldigvis et glimrende værelse. Pænt, rent og rummeligt. Jeg havde en rigtig god oplevelse og kunne sagtens fristes til at gentage den. Anbefaler hende gerne. Hun bliver der vist 2-3 uger mere.

Skrevet

Hun har virkelig et par smukke bryster, holder de i virkeligheden? Og var det superfrank

Skrevet
  • Author

Blowjob var med kondom. Brysterne er smukke. Men husk, at modelbilleder altid viser pigen flottest muligt. Om brysterne er ægte ved jeg ikke. Men jeg havde intet at klage over.  

Skrevet
Brandsprøjten skrev, den 7.11.2025 at 20:15:

Blowjob var med kondom. Brysterne er smukke. Men husk, at modelbilleder altid viser pigen flottest muligt. Om brysterne er ægte ved jeg ikke. Men jeg havde intet at klage over.  

Fedt, at du tog en for holdet på en ubeskrevet pige.

I følge nympho er hendes bryster silikone a-skål, hvilket ikke giver nogen mening ud fra billederne.

Hvor store vil du vurdere dem til, hun er ikke så høj så proportioner snyde på billeder.

Skrevet
  • Author

Billede 6 ud af de 7  (6/7) på Nympho giver nok det bedste indtryk. Det med A-skålen er helt forkert og skyldes nok en sproglig misforståelse. Jeg vil tro, vi snakker D - uden at være sikker.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.