Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg trak nitten i Holbæk, men fandt jackpotten i Slagelse

https://annoncelight.dk/showad/302849

Jeg havde egentlig lavet en aftale med Maria i Holbæk, men halvvejs til destinationsstedet fik jeg en sms om at hun havde travlt den næste times tid. Jeg blev mildes talt pisse frustreret, men valgte at søge efter en anden GP, i stedet for at køre hjem. Og det skulle vise sig at være skide god plan.

https://annoncelight.dk/showad/412662

I Slagelse gemmer sig nemlig Sylvia.

Hun var fantastisk, smilende og glad. Lige fra jeg kom ind af døren, til jeg gik igen følte jeg en imødekommenhed og et engegement. 

Sylvia er latina MILF med mellemstore bryster, en næsten glat fisse, en god fast røv, og et fantastisk smil. 

Hun elskede at få slikket fisse. Suttede pik, slikkede mine boller og lavede deepthroat som det skal være (i min optik). Jeg kneppede hende i flere stillinger, og så meget at hun til sidst gav efter for en orgasme. Jeg sluttede af med at komme ud over hendes bryster.

Sylvia: 10/10

Maria: Tja...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige skrevet med Maria. Hun skrev at der blev rod i hendes kalender, fordi den klient som var før mig blev dårlig. Hun skrev så også at jeg ikke mødte op til vores aftale i onsdags. Men den aftale ændrede vi til igår. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
44Knudsen skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har lige skrevet med Maria. Hun skrev at der blev rod i hendes kalender, fordi den klient som var før mig blev dårlig. Hun skrev så også at jeg ikke mødte op til vores aftale i onsdags. Men den aftale ændrede vi til igår. 

Altså Maria har været GP i mange herrens år, og med al respekt sker der jo nogen gange det, ar der går kludder i det med aftalerne og efterfølgende dialog, spexielt når man ikke taler samme sprog. Jeg tror du har været uheldig, op på hesten igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NielsKim skrev, for 1 minut siden:

Altså Maria har været GP i mange herrens år, og med al respekt sker der jo nogen gange det, ar der går kludder i det med aftalerne og efterfølgende dialog, spexielt når man ikke taler samme sprog. Jeg tror du har været uheldig, op på hesten igen. 

Det tænker jeg også. Blev bare irriteret over at ha kørt halvvejs fra Ringsted, for så at måtte vende om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...