Andreasdensmukke 3 Skrevet 6. November Jeg havde min første oplevelse med en betalingspige på seduction girls i Rødovre, men jeg kom ind til en pige som var mekanisk og ikke ret service minded, og jeg følte ikke hun levede sig ind i det. Må indrømme at det var en skuffende oplevelse. Men efter at have set Nichella på deres hjemmeside, så har jeg tænkt at booke tid hos hende, hun virker som noget for mig. Petit sød og ser dejlig ud. Er der nogen der har besøgt hende før og hvad er jeres oplevelse? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2029 Skrevet 7. November (edited) Andreasdensmukke skrev, for 7 timer siden: Er der nogen der har besøgt hende før og hvad er jeres oplevelse? Velkommen til Øv at du har haft en dårlig førstegangs oplevelse! Der findes en ganske fin søge-funktion herinde, oppe i højre hjørne, jeg har bare søgt på Nichella og fik disse hits; https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=Nichella&quick=1 Her kan du læse lidt om andres oplevelser med Nichella @lille_peter kan måske lige sende dig et link med gode hint om hvordan du med fordel kan bruge søge funktionen Redigeret 7. November af Gløden 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exile-63 193 Skrevet 7. November Hvem var det som skuffede? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2879 Skrevet 7. November (edited) Velkommen til EG @Andreasdensmukke Hvis du bruger lidt tid på at læse denne tråd, så vil du selv kunne finde anmeldelserne af pigerne. God fornøjelse https://www.seductiongirls.dk/pigerne/nichella/ Redigeret 7. November af lille_peter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14170 Skrevet 7. November Andreasdensmukke skrev, for 12 timer siden: Jeg havde min første oplevelse med en betalingspige på seduction girls i Rødovre, men jeg kom ind til en pige som var mekanisk og ikke ret service minded, og jeg følte ikke hun levede sig ind i det. Må indrømme at det var en skuffende oplevelse. Men efter at have set Nichella på deres hjemmeside, så har jeg tænkt at booke tid hos hende, hun virker som noget for mig. Petit sød og ser dejlig ud. Er der nogen der har besøgt hende før og hvad er jeres oplevelse? 30% af alle mænd, der besøger en glædespige - gør det kun en gang - så glæder mig at høre at du ikke helt har mistet modet, men har lyst til at springe på hesten endnu engang 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cookiedick 52 Skrevet 15. November Andreasdensmukke skrev, den 6.11.2025 at 23:20: Jeg havde min første oplevelse med en betalingspige på seduction girls i Rødovre, men jeg kom ind til en pige som var mekanisk og ikke ret service minded, og jeg følte ikke hun levede sig ind i det. Må indrømme at det var en skuffende oplevelse. Men efter at have set Nichella på deres hjemmeside, så har jeg tænkt at booke tid hos hende, hun virker som noget for mig. Petit sød og ser dejlig ud. Er der nogen der har besøgt hende før og hvad er jeres oplevelse? Hej Andreasdensmukke Øv det er surt, men lad os kigge hvad kunne være årsagen til det. Har haft en session for mere end 13 år siden hvor både pigen og jeg stoppede og sagde nej tak til hinanden, men jeg mødte hende tilfældighvis i september og det blev super intens, hvor vi var helt overrasket over den måde vi nød hinanden, selvom vi kunne stadig huske hvor dårligt det var. En game changer for mig var prøv at ha’ en aben dialog med hende at det er første gang, vise med småting som en god kram før i starter og lyttet til hendes signaler. Der er mange kvinder hvor man kan læse deres kropssprog og mærke efter hvordan de har det. Prøv det til næste session. Det er sin ting at værre en super performer hver gang. Kemi mellem en glædespige og kunden er en af de vigtigste faktorer, der kan påvirke hendes engagement. Når der er god kemi, bliver interaktionen naturlig og ægte, og det er lettere at være nærværende og engageret. Men hvis kemien mangler, kan det føre til, at hun virker uengageret og følelsesmæssigt fraværende, næsten som om hun går gennem bevægelserne uden at være der på et dybere plan. Mangel på kemi gør det svært at opbygge den nødvendige forbindelse, hvilket kan få hendes opførsel til at virke mekanisk og robotagtig. Stress der hjemme og angst kunne spille også en stor rolle. Hvis hun føler sig konstant presset – både af arbejdet og måske af problemer i privatlivet – kan det være svært at finde plads til nærvær. Når man er stresset eller ængstelig, trækker man sig ofte følelsesmæssigt tilbage, og det får hende til at virke distanceret eller “robotagtig” i sine interaktioner. For nogle er følelsesmæssig afstand en måde at håndtere arbejdet på. Det bliver en beskyttelsesmekanisme, der gør det muligt at udføre jobbet uden at blive følelsesmæssigt drænet. Desværre kan det føre til, at hun virker som om hun ikke er rigtig til stede, og hendes adfærd bliver en form for automatisk funktion, snarere end en autentisk interaktion. Dårlige arbejdsforhold er en anden vigtig faktor. Lange arbejdstimer, høje krav og mangel på pauser kan hurtigt føre til udmattelse og manglende energi. Når kroppen og sindet er overbelastet, bliver det svært at engagere sig med kunderne på et ægte niveau, og hendes adfærd kan fremstå som robotagtig. Hvis en glædespige føler sig objektificeret, kan det også føre til en følelsesmæssig afstand. Når man kun bliver set som en serviceudbyder og ikke som et menneske, kan det være svært at bevare den nødvendige varme og energi i mødet med kunderne. Denne objektificering kan føre til, at hun lukker ned for sine egne følelser og virker mere mekanisk. Hun konstant skal opretholde en facade uden mulighed for at være sig selv. Endelig kan et konstant pres om at levere en perfekt oplevelse til kunderne få hende til at virke distanceret. Når hun føler, at hun skal opretholde en bestemt standard hele tiden, kan det gøre, at hun kun fokuserer på at gøre det, der forventes, uden at være virkelig til stede i øjeblikket. Dette kan få hendes opførsel til at virke som en form for præstation, der ikke kommer fra et autentisk sted. Sorry for en lang post, men synes det er vigtigt at tænke også hvordan pigen har det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 194 Skrevet 15. November Cookiedick skrev, for 3 timer siden: Hej Andreasdensmukke Øv det er surt, men lad os kigge hvad kunne være årsagen til det. Har haft en session for mere end 13 år siden hvor både pigen og jeg stoppede og sagde nej tak til hinanden, men jeg mødte hende tilfældighvis i september og det blev super intens, hvor vi var helt overrasket over den måde vi nød hinanden, selvom vi kunne stadig huske hvor dårligt det var. En game changer for mig var prøv at ha’ en aben dialog med hende at det er første gang, vise med småting som en god kram før i starter og lyttet til hendes signaler. Der er mange kvinder hvor man kan læse deres kropssprog og mærke efter hvordan de har det. Prøv det til næste session. Det er sin ting at værre en super performer hver gang. Kemi mellem en glædespige og kunden er en af de vigtigste faktorer, der kan påvirke hendes engagement. Når der er god kemi, bliver interaktionen naturlig og ægte, og det er lettere at være nærværende og engageret. Men hvis kemien mangler, kan det føre til, at hun virker uengageret og følelsesmæssigt fraværende, næsten som om hun går gennem bevægelserne uden at være der på et dybere plan. Mangel på kemi gør det svært at opbygge den nødvendige forbindelse, hvilket kan få hendes opførsel til at virke mekanisk og robotagtig. Stress der hjemme og angst kunne spille også en stor rolle. Hvis hun føler sig konstant presset – både af arbejdet og måske af problemer i privatlivet – kan det være svært at finde plads til nærvær. Når man er stresset eller ængstelig, trækker man sig ofte følelsesmæssigt tilbage, og det får hende til at virke distanceret eller “robotagtig” i sine interaktioner. For nogle er følelsesmæssig afstand en måde at håndtere arbejdet på. Det bliver en beskyttelsesmekanisme, der gør det muligt at udføre jobbet uden at blive følelsesmæssigt drænet. Desværre kan det føre til, at hun virker som om hun ikke er rigtig til stede, og hendes adfærd bliver en form for automatisk funktion, snarere end en autentisk interaktion. Dårlige arbejdsforhold er en anden vigtig faktor. Lange arbejdstimer, høje krav og mangel på pauser kan hurtigt føre til udmattelse og manglende energi. Når kroppen og sindet er overbelastet, bliver det svært at engagere sig med kunderne på et ægte niveau, og hendes adfærd kan fremstå som robotagtig. Hvis en glædespige føler sig objektificeret, kan det også føre til en følelsesmæssig afstand. Når man kun bliver set som en serviceudbyder og ikke som et menneske, kan det være svært at bevare den nødvendige varme og energi i mødet med kunderne. Denne objektificering kan føre til, at hun lukker ned for sine egne følelser og virker mere mekanisk. Hun konstant skal opretholde en facade uden mulighed for at være sig selv. Endelig kan et konstant pres om at levere en perfekt oplevelse til kunderne få hende til at virke distanceret. Når hun føler, at hun skal opretholde en bestemt standard hele tiden, kan det gøre, at hun kun fokuserer på at gøre det, der forventes, uden at være virkelig til stede i øjeblikket. Dette kan få hendes opførsel til at virke som en form for præstation, der ikke kommer fra et autentisk sted. Sorry for en lang post, men synes det er vigtigt at tænke også hvordan pigen har det. Basicly kunne der jo også være kunden der har for høje forventninger , og ikke pigens skyld. Jeg tænker som i det virkelige liv forvent det værste og bliv positiv overrasker 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg