Hook 151 Skrevet for 5 timer siden (edited) Havde bestilt 15 min 600kr. En god pris på denne adresse for sex + 69. Desværre var 2x35 min i transport spildt, for da jeg ved ankomsten bad hende bekræfte inden pengene skiftede hænder var der kun tale om sex. Årh... fuck, jeg orkede ikke at diskutere. Synes hendes tilsendte menu er uklar. Her skriver hun ved 30 min: " Cocktail without and kiss" og det siger hun skal forstås som 15 min 600kr kun er sex, hvor jeg egentlig regnede med sex, 69, blow med og ingen kys, men nix. Pigen, Mexicansk, tja, spansk prostitueret af udseende, skyder på 35 år, normal til den slanke side, ikke et ansigt jeg tænder på. Figuren er pæn. MEN lamperne blinker, da hun virker "problematik". Hun gjorde meget ud af at forklare mig, hun var noget helt specielt, hvilket ikke er sandt. Jeg får altid sex, blow uden, 69 og rigtig god tid for max 600kr på adressen. Kan Ikke anbefales. https://annoncelight.dk/showad/298947 Redigeret for 5 timer siden af Hook 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg