BareMig123 17 Skrevet 6. November (edited) Havde kigget lidt omkring på AL i dag, og havde prøvet at række ud til et par stykker, men først ledige tider ud på eftermiddagen, så fandt jeg Cindy https://annoncelight.dk/showad/403008 Helt klar pigen på billederne, store naturlige bryster, hun er midt 20’erne vil jeg skyde hende til. Bestilte lidt B2B for bag, og lidt sex. B2B var så lidt oliemassage med hænder, vendte mig om og fik serveret de store bryster som ønsket, blow med, ridetur i en noget larmende seng - og så grinte vi, og alt faldt til jorden. Ikke første gang man møder en seng der bare larmer, så vi sluttede med et HJ. hun er super glad, spørgende, sød, meeen fik også af vide at det var nok leg med brysterne hmm, det var klart det jeg kom efter. Til trods for hendes imødekommenhed og super dejlige bryster (for mig), så er der nok ikke den store fare for gentagelse. Er man til store naturlige bryster, lille talje, rund numse, er det ikke et dumt besøg - hun er aktiv nok! Redigeret 6. November af Stapler 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2595 Skrevet 6. November Jeg har omdøbt din tråd. "ingen anmeldelse, så tog en for holdet" hjælper ingen, @BareMig123 Iøvrigt har jeg flyttet den til det rigtige forum. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1480 Skrevet 8. November BareMig123 skrev, den 6.11.2025 at 16:59: Havde kigget lidt omkring på AL i dag, og havde prøvet at række ud til et par stykker, men først ledige tider ud på eftermiddagen, så fandt jeg Cindy https://annoncelight.dk/showad/403008 Helt klar pigen på billederne, store naturlige bryster, hun er midt 20’erne vil jeg skyde hende til. Bestilte lidt B2B for bag, og lidt sex. B2B var så lidt oliemassage med hænder, vendte mig om og fik serveret de store bryster som ønsket, blow med, ridetur i en noget larmende seng - og så grinte vi, og alt faldt til jorden. Ikke første gang man møder en seng der bare larmer, så vi sluttede med et HJ. hun er super glad, spørgende, sød, meeen fik også af vide at det var nok leg med brysterne hmm, det var klart det jeg kom efter. Til trods for hendes imødekommenhed og super dejlige bryster (for mig), så er der nok ikke den store fare for gentagelse. Er man til store naturlige bryster, lille talje, rund numse, er det ikke et dumt besøg - hun er aktiv nok! Hvad måtte du gi' for sådan en tur....og i ca hvor lang tid? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1480 Skrevet 15. November Nå, men jeg har nu også besøgt hende, og må sige at jeg syns hun er et "fund". Hun har altså en lækker krop hvor alt sidder perfekt, og der er rigeligt af det....om man er til store bryster eller numser. Men hun er stadig slank og velformet. Jeg syns hun er sød og gjorde det godt i de stillinger jeg nu foretrak. Hun virkede måske lidt "mut", men var det egentlig ikke, når først vi kom i gang. Så jeg vil gerne give hende en anbefaling, hvis man er til den slags piger. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DickTurpin 5 Skrevet 16. November Jeg har også været forbi Cindy fornylig. Billederne passer. Det er hende. 15 min/600 kr. Blowjob med kondom og forskellige stillinger. Babserne må der leges med med hænder, men ikke med munden. Stedet er ok rent.. kendt sted på Rugårdsvej nær handlemuligheder. Hun er sød, lidt stille person. Billederne taler for sig selv.. timeglasfigur og gode store babser der sidder ok. Kan godt anbefales hvis man er til store babser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Travelmanager 22 Skrevet 17. November Er det samme sted hvor Stella også har base? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1480 Skrevet 18. November Travelmanager skrev, for 21 timer siden: Er det samme sted hvor Stella også har base? Travelmanager skrev, for 21 timer siden: Er det samme sted hvor Stella også har base? Nej, men det er ikke langt derfra.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg