vincentg 48 Skrevet 6. November, 2025 Jeg har gennem de sidste 2 år besøgt Dolly en del gange, man kan vel godt kalde mig en fast kunde. Med tiden er hun blevet den eneste pige jeg besøger Dolly er en smuk østeuropæisk kvinde med flot mørkt hår og dejlige store fyldige læber som jeg elsker. Hun er glad, smilende og hendes engelske er helt fint. Hendes krop er fuldstændig top, med nogle store og meget flotte silikone bryster. Man skal være lidt forsigtig med dem, men man få gerne kysse og kærtegne dem stille og roligt. Dolly er en rigtig dygtig massør (jeg er ret sikker på hun er uddannet). Hendes erotiske b2b massage er meget sensuel og pirrende og det er noget af et syn at se hende helt smurt ind i olie, mens hun kører sin krop og bryster over dig mens hun stønner dejligt. Man må røre hende alt hvad man vil under massagen, bare ikke hendes private dele. Som sagt har jeg besøgt Dolly en del gange og vi har opbygget en dejlig kemi, så det er altid en fantastisk afslappende oplevelse at besøge hende. Hun er meget hygiejnisk, dufter altid godt og der er en dejlig “tantra vibe” på hendes værelse Please vær søde og behandle hende ordentligt så hun bliver ved med at komme tilbage, hun er en engel https://nympho.dk/n3217/1544/dolly-tantra-and-body2body-massage-in-frederiksberg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mvargo 2 Skrevet 6. November, 2025 Har du et bud på ca. højde og vægt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Lover Boy 298 Skrevet 6. November, 2025 Dolly er en dejlig sød kvinde, stadig en flot kvinde, men for ca. 10 år siden stod hun kniv skarpt, tror billede 1,3,7 bla. Er fra dengang, hold da op hun var smuk fit stram og fræk dengang. Dengang var hun her altid med de samme utrolig smukke veninder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 862 Skrevet 6. November, 2025 The Lover Boy skrev, for 2 timer siden: Dolly er en dejlig sød kvinde, stadig en flot kvinde, men for ca. 10 år siden stod hun kniv skarpt, tror billede 1,3,7 bla. Er fra dengang, hold da op hun var smuk fit stram og fræk dengang. Dengang var hun her altid med de samme utrolig smukke veninder Jeg husker hende også for vel 10 år siden. Der var der normal sex på programmet og det kunne hun godt finde ud af. Og ja, mange af billederne af hende er de samme som dengang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 409 Skrevet 6. November, 2025 Ubeskriveligt skrev, for 1 time siden: Jeg husker hende også for vel 10 år siden. Der var der normal sex på programmet og det kunne hun godt finde ud af. Og ja, mange af billederne af hende er de samme som dengang. Hvordan ser hun så ud, idag ift. billeder skulle være 10 år gamle?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Lover Boy 298 Skrevet 6. November, 2025 Så vidt jeg husker er Dolly 170-175 cm høj, sidste gang jeg besøgte hende vil jeg tro ca 60 kilo. Svært at sige, Dolly er stadig en flot kvinde af hendes alder, men når man har set hende kniv skarp for 10 år og 10 kilo siden, er det for mig svært og få det bilkede ud af hovedet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 862 Skrevet 7. November, 2025 (edited) PoulPik skrev, for 14 timer siden: Hvordan ser hun så ud, idag ift. billeder skulle være 10 år gamle?? Jeg besøgte hende for mange år siden da hun tilbød sex på programmet. Det er altid svært at besøge en GP igen der tilbyder mindre end hun gjorde før. Hvis jeg skal besøge en der kun giver massage og blow så skal hun være fra øverste hylde og det er jeg ikke helt overbevist om hun er i dag. Redigeret 7. November, 2025 af Ubeskriveligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 413 Skrevet 7. November, 2025 Hun tilbyder stadig sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg