slankpige 3 Skrevet 6. November Lækker 27 årige, petit, dansk blondine Blindfolded kneppe og blow kø kl 14.45 i Middelfart - Annoncelight slår den op her også fordi hun holder til i Kolding området og har slet en del event op der. vi har flere gange og også hver især min mand og jeg. forgæves prøvet og lave en aftale med hende til hendes opslået event. nogen gange svare hun. og så i sidste øjeblik aflyser hun sit evnet.. eller os svare hun bare slet ikke. min mand har idag forsøgt og det blev aflyst i sidste øjeblik. han var kørt. det samme sidst hun lavede et event her på fyn. blev det aflyst i sidste øjeblik. og et par gange også når hun slår det op i Kolding hvor min mand os har haft tilmeldt sig. hun tager heller ikke sin annonce ned efter hun har aflyst det eller redigere sin annonce med det er aflyst . en rigtig meget useriøs pige . kan også kun finde en anmeldelse på hende.. som hun os har på sin annonce . en alene aftale med en. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9535 Skrevet 6. November Jeg må så undre mig over, at I tilsyneladende bliver ved med at skrive til hende. Drop det dog og kom videre (find en anden i stedet) 4 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Medaltrespekt 8 Skrevet 6. November (edited) Har altid undret mig over om hendes events nogensinde blev til noget da jeg syntes det lyder meget frækt. og af ren nysgerrighed, vil du deltage aktivt eller bare kigge til hendes events? Redigeret 6. November af Medaltrespekt Del dette indlæg Link til indlæg
Camilla sexy milf 82 Skrevet 6. November Måske for lidt tilmeldinger .. man gider jo ik køre ud kun for 2 tilmeldinger hvem ved … måske du eller din mand er den eneste tilmeldte og hun har måske håbet på flere til sidste øjeblik 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 133 Skrevet 6. November Jeg har så godt nok kun haft ene aftaler med hende og der var der hurtig kontakt og aftale som hun også overholdt Så måske i bare har været lidt uheldig 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Wombat 89 Skrevet 6. November Hejsa, Det er min anmeldelse hun linker til. Og den vil jeg blot bekræfte her i tråden. Jeg faldt i sin tid over denne anmeldelse Hyggepigen Jeg har også oplevet lidt lange svartider, men har ellers kun virkelig godt at sige. Det er ærgeligt med det bøvl trådstarter har oplevet, men jeg tror hun er ret ny og semi-amatør. Men hun er altså virkelig sød og seriøs, når der er hul igennem til hende. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Tinapigen 196 Skrevet 6. November Jeg må give @TheVoice og @Camilla sexy milf ret I deres beskeder.. Jeg er dog ærgerlig over den ret hårde overskrift, da jeg synes jeg er relativt meget aktiv. Jeg gør det her, fordi det tænder mig. Måske det er useriøst, men det er min drivkraft og ikke alt det administrative. Jeg ønsker ikke et samarbejde, så håber de fleste kan lide lugten i bageriet Hihi. Jeg har arbejde samt andre private sager der gør, at jeg ikke kan være aktiv på min mail. Så hvis man vil besøge mig, skal man nogle gange have lidt tålmodighed. Jeg tilbød desuden ikke andre kvinder at deltage i dag, vi kan sætte noget op hvor jeg er forberedt, hvis I skriver til mig. Knus Tina 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Tinapigen 196 Skrevet 6. November Medaltrespekt skrev, for 3 timer siden: Har altid undret mig over om hendes events nogensinde blev til noget da jeg syntes det lyder meget frækt. og af ren nysgerrighed, vil du deltage aktivt eller bare kigge til hendes events? Det gør de!! Jeg spørger om deltagerne i morgen vil lave en ærlig anmeldelse af mig 3 Del dette indlæg Link til indlæg
slankpige 3 Skrevet 7. November Camilla sexy milf skrev, for 16 timer siden: Måske for lidt tilmeldinger .. man gider jo ik køre ud kun for 2 tilmeldinger hvem ved … måske du eller din mand er den eneste tilmeldte og hun har måske håbet på flere til sidste øjeblik det er da noget pjat og skrive .. du ved lige så godt som jeg hvor træls det når mænd laver aftaler og så ikk kommer alligevel. når man aflyser så gør man det i rigtig god tid pga nogen måske kommer ret langt fra og derfor har en del transport tid. så de ikke køre forgæves og spilder deres tid og benzin. og hvis du har set på hendes annonce. så havde hun tidligere igår skrevet kl 1030 og ups så blev det lige flyttet til kl 14. hun aflyser nok i dag os. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
slankpige 3 Skrevet 7. November TheVoice skrev, for 17 timer siden: Jeg må så undre mig over, at I tilsyneladende bliver ved med at skrive til hende. Drop det dog og kom videre (find en anden i stedet) det er muligt du undre dig over det, og lyder jo til du udfra din besked tager hende i forsvar ( tvivler på hun giver dig sympati fisse for det) . når vi skriver til nogen enten min mand eller jeg eller vi gør det i fælleskab. gør vi det udfra om vi tænder på personen og ikk bare fordi det er en pige. lyder til du er ligeglad med personen bare der er hul. når man skriver til hende, svare hun sødt og høfligt og så høre men intet mere før malien kommer om det er aflyst.info om hvordan man kan kende om det er hende på stedet er sjælden man får. det er i vores optik rigtig meget useriøs. vi kan ikk selv som glædespiger forvente i mænd er seriøse, når nogen piger er så useriøse og kan ødelægge det for os andre. hun henviser til sit weebsite som er pigekollektivet i Randers. men det er hun ikke en del af mere.. kan du selv gætte hvorfor .. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Tinapigen 196 Skrevet 7. November slankpige skrev, for 1 time siden: det er da noget pjat og skrive .. du ved lige så godt som jeg hvor træls det når mænd laver aftaler og så ikk kommer alligevel. når man aflyser så gør man det i rigtig god tid pga nogen måske kommer ret langt fra og derfor har en del transport tid. så de ikke køre forgæves og spilder deres tid og benzin. og hvis du har set på hendes annonce. så havde hun tidligere igår skrevet kl 1030 og ups så blev det lige flyttet til kl 14. hun aflyser nok i dag os. Til mine events frafalder over 50 procent tilmeldte. Jeg sortere heller ikke i mails så meget, det har jeg forklaret ovenstående hvorfor. Hvis der kun er 4 tilmeldte f.eks. synes jeg ofte jeg står med et dilemma. Igen i dag, og det har vist sig, at mange er rigtig glade for, at det er rykket til kl 14 Jeg beklager at det ikke er dig/jer og jeg beklager, at vi ikke er et match i fremtiden. Med jeres "temperament" havde vi måske været et godt match i sengen :)) Hihi. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Tinapigen 196 Skrevet 7. November (edited) slankpige skrev, for 2 timer siden: det er muligt du undre dig over det, og lyder jo til du udfra din besked tager hende i forsvar ( tvivler på hun giver dig sympati fisse for det) . når vi skriver til nogen enten min mand eller jeg eller vi gør det i fælleskab. gør vi det udfra om vi tænder på personen og ikk bare fordi det er en pige. lyder til du er ligeglad med personen bare der er hul. når man skriver til hende, svare hun sødt og høfligt og så høre men intet mere før malien kommer om det er aflyst.info om hvordan man kan kende om det er hende på stedet er sjælden man får. det er i vores optik rigtig meget useriøs. vi kan ikk selv som glædespiger forvente i mænd er seriøse, når nogen piger er så useriøse og kan ødelægge det for os andre. hun henviser til sit weebsite som er pigekollektivet i Randers. men det er hun ikke en del af mere.. kan du selv gætte hvorfor .. Jeg har selv valgt, at jeg ikke vil være på et "sted" og det behøver jeg ikke undskylde eller retfærdiggøre i dette forum. Men tak for påmindelsen, jeg er virkelig dårlig administrativt. Det får jeg rettet med det samme, men tak for informationen ellers! Man bliver også træt af at skrive, at man er i naturen hele tiden... Men vil nu sige tak for reklamen. Nogle gange er dårlig omtale bedre end ingen. Hvis I har lyst må manden godt deltage, hvis humøret er fint. Jeg er jo også blindfolded i dag :)) Redigeret 7. November af Tinapigen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9535 Skrevet 7. November slankpige skrev, for 2 timer siden: det er muligt du undre dig over det, og lyder jo til du udfra din besked tager hende i forsvar ( tvivler på hun giver dig sympati fisse for det) . når vi skriver til nogen enten min mand eller jeg eller vi gør det i fælleskab. gør vi det udfra om vi tænder på personen og ikk bare fordi det er en pige. lyder til du er ligeglad med personen bare der er hul. når man skriver til hende, svare hun sødt og høfligt og så høre men intet mere før malien kommer om det er aflyst.info om hvordan man kan kende om det er hende på stedet er sjælden man får. det er i vores optik rigtig meget useriøs. vi kan ikk selv som glædespiger forvente i mænd er seriøse, når nogen piger er så useriøse og kan ødelægge det for os andre. hun henviser til sit weebsite som er pigekollektivet i Randers. men det er hun ikke en del af mere.. kan du selv gætte hvorfor .. For lige at slå en ting fast. Jeg kender ikke kvinden, og jeg har ikke nogen motiver til at skrive som jeg gør. jeg kender branchen godt nok til at vide, at ikke alle er lige seriøse omkring at holde deres aftaler m.m Jeg har det bare således, at hvis det sker for mig, at modparten ikke er seriøs, så bliver jeg ikke ved med at kontakte personen (det kan jeg alligevel ikke lave om på) 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2594 Skrevet 7. November nok langhalm og afsporing i den sag. 2 Del dette indlæg Link til indlæg