takfortips 0 Skrevet 6. November (edited) I sidste årti lå der en klinik på Vestre Stationsvej i Odense. Ca. overfor hvor DSB-remisen lå engang. Et par trin op og et forlokale med neglesalon eller lignende. Bagved eller måske i kælderen massage med mere. Ligger den der endnu? Alternativt: kan nogen anbefale steder i trekanten Svendborg-Odense-Nyborg med thaimassage/erotisk massage og HJ? Jeg er ikke interesseret i andet. Tak! Redigeret 6. November af takfortips Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 153 Skrevet 6. November Ja hun er nu på Nyborgvej - Nakhon Thaimassage eller noget lign. Hun ligger i bunden af Nyborgvej ved krydset - kender ikke til andet end en fræk grøn massage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
takfortips 0 Skrevet 7. November pokerface2000 skrev, for 9 timer siden: Ja hun er nu på Nyborgvej - Nakhon Thaimassage eller noget lign. Hun ligger i bunden af Nyborgvej ved krydset - kender ikke til andet end en fræk grøn massage. Lyder godt, tak for svar. Grøn massage - er det med HJ og afslutning? Dengang var der ligesom en mutter, som huserede i salonen og så et par yngre kvinder at vælge mellem omme bagved. Ved du, om det stadig er sådan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 153 Skrevet 7. November (edited) Det tror jeg ikke og har heller ikke set det på Østre/vestre Stationsvej i de 5 år jeg er kommet der Redigeret 7. November af pokerface2000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg