Hop til indhold

Hvilken musik har I sex til ?

Featured Replies

Skrevet

Super lækkert at nyde de helt naturlige lyde som der, forhåbentligt, helt naturligt fremkommer under lækkerierne.......Men i de tilfælde hvor der er musik på, hvad nyder I da til ?

Mine favoritter p.t .... :

Skrevet
  • Author

Super lækkert at nyde de helt naturlige lyde som der, forhåbentligt, helt naturligt fremkommer under lækkerierne.......Men i de tilfælde hvor der er musik på, hvad nyder I da til ?

Mine favoritter p.t .... :

'>

'>
Skrevet
  • Author

Hmm for de 2 min kan det vel ikke svare sig at sætte musik på.. :-P

....gnæk gnæk...........Er nødsaget til at have anlægget på max.........ellers sover min partner inden de 2 minutter er gået...........host host.....

Skrevet
  • Author

Tror sgu ikke at jeg kan få stivert af den der Billy Ocean video.........Har altid fået at vide at jeg er lidt små-pervers....meeeen, der er grænser :shock:

Skrevet

Nej.. men nu regner jeg heller ikke med at se video samme tid. :P så heller bare de naturlige lyde; " er du allerede færdig"  haha

Ja sex er noget mærkelig noget, nogle gange tager det 2 min, andre gange går det vildt hurtigt.

Redigeret af Randers fyr 38

Skrevet
  • Author

Griner........

Helt enig, de naturlige lyde er at foretrække " når du er færdig med at køre i midten må du gerne køre lidt ude i venstre side"............................ " er du oppe ????"........................

Dér....lige dér, der føler jeg mig som en rigtig slemmerik af en bandit :geek:

Skrevet
Martyren sagde den 25 Apr 2014 - 12:11 AM: Martyren sagde den 25 Apr 2014 - 12:11 AM: Martyren sagde den 25 Apr 2014 - 12:11 AM:

Griner........

Helt enig, de naturlige lyde er at foretrække " når du er færdig med at køre i midten må du gerne køre lidt ude i venstre side"............................ " er du oppe ????"........................

Dér....lige dér, der føler jeg mig som en rigtig slemmerik af en bandit :geek:

Den her har jeg brugt nogle gange....på stålvalseværket, når vi er vildt i gang i en lagenøvelse

Duuuuu skal vi ikke stoppen den indefor? det fortrække de fleste? :D :D :D

Redigeret af Lady Cherie

Skrevet

Til en quickie passer den her fint

Redigeret af Bluejacket

Skrevet

Alt med Slipknot - eller Metallicas The Black Album.... Selvfølgelig.

Hvis det får din partners ører til at bløde, så er

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.