Hop til indhold
Martyren

Hvilken musik har I sex til ?

Recommended Posts

Super lækkert at nyde de helt naturlige lyde som der, forhåbentligt, helt naturligt fremkommer under lækkerierne.......Men i de tilfælde hvor der er musik på, hvad nyder I da til ?

Mine favoritter p.t .... :

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super lækkert at nyde de helt naturlige lyde som der, forhåbentligt, helt naturligt fremkommer under lækkerierne.......Men i de tilfælde hvor der er musik på, hvad nyder I da til ?

Mine favoritter p.t .... :

'>

'>

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm for de 2 min kan det vel ikke svare sig at sætte musik på.. :-P

....gnæk gnæk...........Er nødsaget til at have anlægget på max.........ellers sover min partner inden de 2 minutter er gået...........host host.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror sgu ikke at jeg kan få stivert af den der Billy Ocean video.........Har altid fået at vide at jeg er lidt små-pervers....meeeen, der er grænser :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej.. men nu regner jeg heller ikke med at se video samme tid. :P så heller bare de naturlige lyde; " er du allerede færdig"  haha

Ja sex er noget mærkelig noget, nogle gange tager det 2 min, andre gange går det vildt hurtigt.

Redigeret af Randers fyr 38

Del dette indlæg

Link til indlæg

Griner........

Helt enig, de naturlige lyde er at foretrække " når du er færdig med at køre i midten må du gerne køre lidt ude i venstre side"............................ " er du oppe ????"........................

Dér....lige dér, der føler jeg mig som en rigtig slemmerik af en bandit :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren sagde den 25 Apr 2014 - 12:11 AM: Martyren sagde den 25 Apr 2014 - 12:11 AM: Martyren sagde den 25 Apr 2014 - 12:11 AM:

Griner........

Helt enig, de naturlige lyde er at foretrække " når du er færdig med at køre i midten må du gerne køre lidt ude i venstre side"............................ " er du oppe ????"........................

Dér....lige dér, der føler jeg mig som en rigtig slemmerik af en bandit :geek:

Den her har jeg brugt nogle gange....på stålvalseværket, når vi er vildt i gang i en lagenøvelse

Duuuuu skal vi ikke stoppen den indefor? det fortrække de fleste? :D :D :D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Alt med Slipknot - eller Metallicas The Black Album.... Selvfølgelig.

Hvis det får din partners ører til at bløde, så er

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...