Martyren 1200 Skrevet 24. April, 2014 Super lækkert at nyde de helt naturlige lyde som der, forhåbentligt, helt naturligt fremkommer under lækkerierne.......Men i de tilfælde hvor der er musik på, hvad nyder I da til ? Mine favoritter p.t .... : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 24. April, 2014 Super lækkert at nyde de helt naturlige lyde som der, forhåbentligt, helt naturligt fremkommer under lækkerierne.......Men i de tilfælde hvor der er musik på, hvad nyder I da til ? Mine favoritter p.t .... : '> '> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers fyr 38 49 Skrevet 24. April, 2014 Hmm for de 2 min kan det vel ikke svare sig at sætte musik på.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 24. April, 2014 Hmm for de 2 min kan det vel ikke svare sig at sætte musik på.. ....gnæk gnæk...........Er nødsaget til at have anlægget på max.........ellers sover min partner inden de 2 minutter er gået...........host host..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers fyr 38 49 Skrevet 24. April, 2014 hehe.. nå ja hvis der nu skal være efterspil med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 24. April, 2014 Tror sgu ikke at jeg kan få stivert af den der Billy Ocean video.........Har altid fået at vide at jeg er lidt små-pervers....meeeen, der er grænser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers fyr 38 49 Skrevet 24. April, 2014 (edited) Nej.. men nu regner jeg heller ikke med at se video samme tid. så heller bare de naturlige lyde; " er du allerede færdig" haha Ja sex er noget mærkelig noget, nogle gange tager det 2 min, andre gange går det vildt hurtigt. Redigeret 24. April, 2014 af Randers fyr 38 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 24. April, 2014 Griner........ Helt enig, de naturlige lyde er at foretrække " når du er færdig med at køre i midten må du gerne køre lidt ude i venstre side"............................ " er du oppe ????"........................ Dér....lige dér, der føler jeg mig som en rigtig slemmerik af en bandit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 24. April, 2014 (edited) Martyren sagde den 25 Apr 2014 - 12:11 AM: Martyren sagde den 25 Apr 2014 - 12:11 AM: Martyren sagde den 25 Apr 2014 - 12:11 AM: Griner........ Helt enig, de naturlige lyde er at foretrække " når du er færdig med at køre i midten må du gerne køre lidt ude i venstre side"............................ " er du oppe ????"........................ Dér....lige dér, der føler jeg mig som en rigtig slemmerik af en bandit Den her har jeg brugt nogle gange....på stålvalseværket, når vi er vildt i gang i en lagenøvelse Duuuuu skal vi ikke stoppen den indefor? det fortrække de fleste? :D Redigeret 24. April, 2014 af Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. April, 2014 (edited) Til en quickie passer den her fint Redigeret 24. April, 2014 af Bluejacket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 24. April, 2014 Alt med Slipknot - eller Metallicas The Black Album.... Selvfølgelig. Hvis det får din partners ører til at bløde, så er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg