Hop til indhold
Gentleboy

Enestående PSE girlfriend experiences med S.tar

Recommended Posts

Jeg vil gerne dele min begejstring for S.tar også her på Eroguide. Her er linket til hendes profil i Nympho.

Jeg har nu mødt hende tre gange og min tillid og god attitude er blevet belønnet over målet hver gang. Jeg begynder at være en mellemerfaren gentleman, som strejfer mere tillidsfuldt i miljøet og kan skimte hvad er godt og mindre godt for mig. Udefra min erfaring kan jeg sige at S.tar byder på en vild taknemmelig og fornøjelig PSexperience af højst niveau.

Taknemmelig fordi hun sætter pris på gode gentleman-skab og det viser hun med hendes seksuelle idérighed, iver og servicemindedness.

Fornøjelig fordi sexet er så varieret, meget intenst, kan være decideret hårdt og hun er simpelthen så sjov, kære og skøn at tale med.  

Med S.tar har jeg indtil nu fået alt hvad jeg kunne drømme om både mht. PSE-fantasier og deep connection. Når tillid og gentleman-skab er på plads, er det stort set grænseløst hvad vi kan gøre og udveksle sammen. S.tar er nemlig selv grænsesøgende og eksperimenterende og det kræver god kommunikation.

Vi har switchet igen. Det var simpelthen så godt første gang at jeg var nødt til at øve den igen. Det er lidt af en kunst at tumle en lækker krop rundt på en tilfredstillende måde og selv modtage dominans for gensidig nydelse. Jeg vil gerne mærke flowet og  opbygge selvtilliden.

Switch går ud på at udøve submission med adgang til alt man har lyst til på den måde vi havde aftalt til. Skamløs facefuck fra øverste skuffe, anal i flere stillinger og rigelig med fisseknæpperi rundt på sengen og stående. Det er skønt at være fri i det leg, mærke tilliden hele vejen (det tænder jeg meget på), holde hårdt på hendes krop og se hendes skønhed uhæmmet fra alle vinkler. Jeg kom to gange og holdt stiveren oppe hele tiden. Det sker ikke altid. Tillykke, S.tar!

Så tager switchen den anden drejning og det er mig der skal tumle rundt og bestemmes over. Hun nytte at kalde øgenavne, gøre mig spise hendes røv, proppe hendes dildo i min røv dybt og hurtigt og i min mund, mens jeg ikke måtte sige et ord. Det gjorde jeg dog og så fik jeg nogle gode smæk. Hun spytte på mig og nivlede i mine brystvorter. Hendes luder og sexlegetøj!
Selv for mig er denne del grænseoverskridende, men det er meningen. Hengivenhed er noget jeg tænder på og jeg vil egentlig gerne selv opleve på egen krop, hvad det betyder at være submissiv. 

Vi var vilde med mødet og jeg ville gerne have noget hyggesnak med hende over mig. Nærvære og dybe kærestekys er en del af oplevelsen ... Eheh! så meget at det blev vådt igen! 

S.tar er en fantastisk partner for at komme i gang med at afprøve eller udøve egne submissive og dominante grænser og fantasier, og dermed - vil jeg tilføje - en god måde for at bevise ens værd som gentleman. Tingene hænger sådan sammen og det er vildt!

Let's do it again, good giiiirl and master!

Redigeret af Gentleboy
Link fungerer ikke!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...