Hop til indhold
knkslvts

Miss Erica - Aalestrup

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/322583

Har netop besøgt Erica i Aalestrup (lidt udenfor Aalestrup faktisk).

Hun er en vild og fascinerende kvinde og oven i købet virkelig, virkelig smuk i mine øjne.

Vi startede med en kort forventningsafstemning (hendes engelsk er i øvrigt ganske fint) uden dog at blive alt for specifikke, da jeg ikke ønsker at vide alt for meget om hvad der skal foregå og så startede hun ellers ud…

Detaljerne fra vores møde holder jeg for mig selv, men er dog nødt til at nævne at hun virkelig evnede at få mig til at glemme tid og sted og kun være fokuseret på at adlyde hende. Hvilket er præcis den tilstand jeg altid længes efter, så det er en kæmpe anbefaling herfra.

Jeg er lidt blown away af at hun så hurtigt kunne fornemme, hvordan hun skulle behandle mig, så jeg tør nærmest ikke tænke på hvor vildt og godt det bliver når vi lærer hinanden endnu bedre at kende. For det er jeg ret opsat på at vi skal - er i hvert fald næsten allerede klar til et nyt besøg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se at jeg fik oprettet indlægget under Efterlysninger… forhåbentlig kan nogen flytte det til Anmeldelser?

Redigeret af knkslvts

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...