Gentlemansroom 12 Skrevet 5. November, 2025 Hej alle, Er der nogle der har været hos Penny for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3041 Skrevet 5. November, 2025 Ved at indsætte et link til hendes annonce så ved alle hvem du skriver om og din chance for at få svar er betydeligt bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 12 Skrevet 5. November, 2025 Hun har ingen annonce, så det er lidt svært. Men der er kun en Penny Thai massage i Brædstrup, så burde være ret nemt. Og kender man den ikke, ja så har man nok heller ikke været der jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 57 Skrevet 5. November, 2025 Gentlemansroom skrev, for 33 minutter siden: Hun har ingen annonce, så det er lidt svært. Men der er kun en Penny Thai massage i Brædstrup, så burde være ret nemt. Og kender man den ikke, ja så har man nok heller ikke været der jo Jeg så på CVR lige før sommerferien at hun havde ophørt hendes CVR. Mener der er en der annoncerer på en side med massage , hj, btb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 105 Skrevet 5. November, 2025 (edited) Jeg kender ikke Penny, men jeg har besøgt en thai i Brædstrup. Der er 2 thai butikker, på Bredgade 1 og Bredgade 3, side om side. Jeg tror at Penny Thai er den som holder til i Bredgade 1. Hvis man Googler "Penny Thai massage" så kommer der en op i Juelsminde, og hvis man søger lidt videre, så er Juelsminde butikken lukket og indehaveren har åbnet denne i Bredgade 1. Jeg har besøgt Bredgade 1, reagerede på denne annonce https://annoncelight.dk/showad/433246 og det var også hende som jeg mødte, hun er sød og venlig og dejlig at være sammen med. Men det var ikke hende jeg snakkede med da jeg ringede, hun talte dansk og det gjorde hun ikke jeg var sammen med. Redigeret 5. November, 2025 af denventende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 12 Skrevet 5. November, 2025 denventende skrev, for 2 timer siden: Jeg kender ikke Penny, men jeg har besøgt en thai i Brædstrup. Der er 2 thai butikker, på Bredgade 1 og Bredgade 3, side om side. Jeg tror at Penny Thai er den som holder til i Bredgade 1. Hvis man Googler "Penny Thai massage" så kommer der en op i Juelsminde, og hvis man søger lidt videre, så er Juelsminde butikken lukket og indehaveren har åbnet denne i Bredgade 1. Jeg har besøgt Bredgade 1, reagerede på denne annonce https://annoncelight.dk/showad/433246 og det var også hende som jeg mødte, hun er sød og venlig og dejlig at være sammen med. Men det var ikke hende jeg snakkede med da jeg ringede, hun talte dansk og det gjorde hun ikke jeg var sammen med. Ja ok, tak. Så ejeren (Penny) masserer nok ikke mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 12 Skrevet 8. November, 2025 Penny thai er Bredgade 1 så vidt jeg kan se. Penny var/er ejeren som er en lille sød thai pige, som kunne dansk. Hun gav fp til et par udvalgte, var fornemmelsen - men kan være hun er stoppet og sat en anden ind i stedet for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lotus 55 Skrevet 8. November, 2025 er det kun grønt eller kan der tilkøbes fp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 12 Skrevet 9. November, 2025 lotus skrev, for 15 timer siden: er det kun grønt eller kan der tilkøbes fp? Jamen der kunne tilkøbes lidt af hvert, men jeg ved som sagt ikke hvem der er der nu. Om Penny stadig er der, eller en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 105 Skrevet 13. November, 2025 Penny har butikken, men arbejder ikke. Men denne skønne kvinde er der https://annoncelight.dk/showad/433246 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 78 Skrevet 13. November, 2025 denventende skrev, for 29 minutter siden: Penny har butikken, men arbejder ikke. Men denne skønne kvinde er der https://annoncelight.dk/showad/433246 Giver hun kun massage eller er der også mulighed for noget sjovt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 12 Skrevet 13. November, 2025 denventende skrev, for 1 time siden: Penny har butikken, men arbejder ikke. Men denne skønne kvinde er der https://annoncelight.dk/showad/433246 Ok tak. Hun var ellers god hende Penny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 12 Skrevet 13. November, 2025 Brian50 skrev, 1 time siden: Giver hun kun massage eller er der også mulighed for noget sjovt ? Tænker du kan få lige hvad du vil ha der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CykkelMyg 43 Skrevet 20. November, 2025 Tilbyder de mere end b2b? Hvor mange piger er der på stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 187 Skrevet 5. December, 2025 Penny var god. Men jeg hører lidt rygter om hun godt kan lokkes derned i butikken igen? Andre som har hørt eller prøvet noget for nylig? Skriv evt PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
P20 19 Skrevet 2. Januar Jeg var forbi i starten af december. Tror ikke. Det er nogen af dem,der billeder af jeg mødte. Rimelig ordinær massage. Udemærket. Sød pige god pussyslide- ikke så meget... Havde også kun aftalt en halv time. God og frisk pige/ kvinde til den del jeg synes er det vigtigste.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kurt The Man 82 Skrevet 23. Januar Hej med jer! Har prøvet at kontakte butikken denne uge, men ingen annonce eller telefonsvar. Er der lukket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 57 Skrevet 25. Januar Mødte Penny ude i en by .midt i december, hun sagde hun skulle hjem lige i det nye år et par uger. Så ved ikke om dem der har været der om de holder fri. " Penny nævnte med et smil på læben " forlygterne" var blevet større " så hun kunne ikke massere på det tidspunkt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg