Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt @Nymfokvinde i forbindelse med et event, der mindede meget om dette:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/205538-nymfo-kvindes-salgsevent-1910-eftermiddag-eller-aften/?tab=comments#comment-1727675

Dvs. det er et par, man møder, og manden er til stede i lejligheden under eventet, der varer 2 timer og koster 2000 kr.

Konceptet er nok ikke for alle, men jeg gik ind til det med et åbent sind og et ønske om en fantastisk aften – uden alt for faste forventninger.

Allerede fra starten var stemningen rigtig god. De er nogle søde mennesker, og man føler sig hurtigt godt tilpas. Vi startede med et glas bobler, og hun var hurtigt tændt og meget nærværende – iført kun høje hæle og en tynd, gennemsigtig kjole. En utrolig smuk, dejlig og sensuel kvinde.

Vi rykkede ind i sengen, og med et besøg på to timer var der masser af tid til at kysse, udforske hendes lækre krop, have sex flere gange og bare ligge tæt i pauserne og nusse.

Jeg sluttede af med et bad, og vi fik en hyggelig snak, inden jeg gik derfra – meget tilfreds og med en klar tanke om, at det her vil jeg helt sikkert gerne opleve igen:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...