peter1042 207 Skrevet 4. November, 2025 Jeg har besøgt @Nymfokvinde i forbindelse med et event, der mindede meget om dette: https://www.eroguide.dk/forum/topic/205538-nymfo-kvindes-salgsevent-1910-eftermiddag-eller-aften/?tab=comments#comment-1727675 Dvs. det er et par, man møder, og manden er til stede i lejligheden under eventet, der varer 2 timer og koster 2000 kr. Konceptet er nok ikke for alle, men jeg gik ind til det med et åbent sind og et ønske om en fantastisk aften – uden alt for faste forventninger. Allerede fra starten var stemningen rigtig god. De er nogle søde mennesker, og man føler sig hurtigt godt tilpas. Vi startede med et glas bobler, og hun var hurtigt tændt og meget nærværende – iført kun høje hæle og en tynd, gennemsigtig kjole. En utrolig smuk, dejlig og sensuel kvinde. Vi rykkede ind i sengen, og med et besøg på to timer var der masser af tid til at kysse, udforske hendes lækre krop, have sex flere gange og bare ligge tæt i pauserne og nusse. Jeg sluttede af med et bad, og vi fik en hyggelig snak, inden jeg gik derfra – meget tilfreds og med en klar tanke om, at det her vil jeg helt sikkert gerne opleve igen 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nymfokvinde 82 Skrevet 4. November, 2025 peter1042 skrev, for 1 time siden: Jeg har besøgt @Nymfokvinde Og vi - og især @Nymfokvinde - siger et stort tak for et behageligt og super frækt besøg. Det var en fantastisk god oplevelse du kan dit kram Vi ses igen 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 207 Skrevet 4. November, 2025 Nymfokvinde skrev, for 11 minutter siden: Det var en fantastisk god oplevelse du kan dit kram Vi ses igen Tak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg