Krazh 56 Skrevet 4. November Jeg har lige forbi denne vanvittigt smukke kvinde der lige er kommet til landet. Hun er sød, forstår sådan rimelig engelsk og har den lækreste krop jeg tæt på nogensinde har set. Desværre så stopper roserne også der, hun var sød og smilende, men jeg måtte ikke slikke hende da hun var for følsom der nede. Hun kyssede heller ikke til trods for jeg kom frisk fra bad og tandbørste og hun selv tilbød det via sms. Hendes blow var middel og det er første gang jeg har prøvet at blive slap mens jeg står i doggy. Jeg endte med at onanere til jeg kom ud over hendes overskønne naturlige bryster, så det var da altid noget. Pengene var ikke helt spildt. https://annoncelight.dk/showad/442267 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 285 Skrevet 4. November Krazh skrev, for 15 minutter siden: Jeg endte med at onanere til jeg kom ud over hendes overskønne naturlige bryster, så det var da altid noget. Pengene var ikke helt spildt. Tak for advarsel. Du er nu godt nok en taknemmelig sjæl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krazh 56 Skrevet 4. November Når man ikke altid kan komme så er det meget rart når det ikke er alt der spiller :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg