Hop til indhold
Bobby CPH

Erotisk massage: Violet, Matahari, Prag

Recommended Posts

Besøgte hende her i uge 42: https://mataharisalon.cz/en/violet

Stedet er lidt sjovt: Man går ind af en diskret dør, hvor der blot står Salon Matahari, og kommer ind i en slags reception, hvor der sidder en receptionist, som man skal henvende sig til. Der står desuden et køleskab med drikkevarer. Jeg havde bestilt tid via WhatsApp, mens jeg spiste frokost et par timer inden - min fortrukne pige var booket nærmest dagen ud, men at jeg endte med Violet fortrød jeg ikke.

Da jeg kom, sad der også en mand i en lænestol og ventede, mens han kiggede på sin telefon - nogle vil måske synes, det er akavet, men det generede ikke mig.

Efter kort ventetid kom Violet op ad trappen fra kælderen, hvor alle massagerummene ligger. En høj, slank pige med fine ansigtstræk og rødblondt hår.

Jeg vil ikke gå så meget i detaljer andet end at sige, at hvor mine to andre B2B-oplevelser i efterårsferien ikke var i top, så leverede Violet til fulde. Det var masser af kropskontakt fra starten af, og udover at nævne en uforglemmelig numse- og ballemassage, så lå vi også i en fantastisk stilling, hvor vi begge lå på siden smurt godt ind i massageolie, og hun lå tæt bag mig med armene rundt om mig og masserede hele min forside.

Da vi var færdige med det fælles afsluttende bad, klædte vi os på og gik ovenpå til receptionen for at betale. Jeg havde nede på værelset givet hende lidt ekstra drikkepenge. Nu sad der så to mænd i hver sin lænestol og diskuterede et eller andet højlydt på tjekkisk. Igen: det generede ikke mig. Jeg fik betalt og sagt farvel til Violet med et kæmpe kram.

En klar anbefaling af stedet og hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op: https://mataharisalon.cz/en/melissa?pobocka=

Altså hvis billederne er rigtige så er jeg på det første direkte tog til Prag når linjen åbner næste år :D  

Hvordan er priserne sådan et sted, og hvad med services?

Det er også værd at bemærke at der åbenbart er to steder med samme navn, to forskellige adresser med nogle hundrede meter mellemrum

Redigeret af Booba

Del dette indlæg

Link til indlæg
Booba skrev, for 15 minutter siden:

Hold da op: https://mataharisalon.cz/en/melissa?pobocka=

Altså hvis billederne er rigtige så er jeg på det første direkte tog til Prag når linjen åbner næste år :D  

Hvordan er priserne sådan et sted, og hvad med services?

Det er også værd at bemærke at der åbenbart er to steder med samme navn, to forskellige adresser med nogle hundrede meter mellemrum

Jeg gav 2300 CZK = 700 DKK for en times B2B. Jeg aner ikke, om der er mulighed for mere end massage og HJ.

Jeg besøgte afdelingen her på Truhlářská 23, Praha, CZ Praha 1, da den anden var lukket i weekenden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...