Hop til indhold

sexytyra, fredericia kunne NEMT have været bedre.

Featured Replies

Skrevet

Pigenhttps://annoncelight.dk/showad/404393 Sexytyra,new sex addict,sexy bomb Pretty, spicy, with big and wonderful tit and wet pussy In fredericia  REAL SELFIES

Det var så IKKE pigen på billedet... hende jeg mødte var mørk, sansynligvis af afrikansk afstamning (baseret på noget skrift, jeg så der var skrevet med meget store bogstaver på et stykke A4 ark der hang på køleskabet samt hendes mørke hudfarve og kropsbygning).

Når det så er sagt, så var hun faktisk ok lækker (af en dame på hendes alder, jeg gætter på hun var 40+). Skal man sammenligne med billederne, var hun lidt mere til den slanke side, men med samme størrelse, lidt mere fyldige bryster, meget lig dem hvor hun har sort undertøj på, jeg kunne godt mærke at det var silicone, men de lignede at de var ægte. Det var først da lyset blev tændt efter seancen at jeg kunne se hendes ansigt godt nok, til at anslå hendes alder til 40+( der var brugt godt med makeup)

Selve akten:  Kontakten foregik med SMS på engelsk og var hurtig og smertefrit. da jeg ankommer og hun åbner døren er jeg noget overrasket over at hun ikke alene slet ikke ligner billederne men tilmed har en helt anden etninsk baggrund... (det var så første turnoff). Hun ser dog ret lækker ud (måske endda bedre end på billederne) så jeg bslutter at fortsætte. 

Inde på værelset bliver der betalt og jeg får at vide at jeg kan lægge tøjet i vindueskarmen, hvorefter hun forsvinder ud af døren..... her får jeg så lov at vente i små 10 minutter på at hun kommer tilbage.... (det var turnoff nr. 2).

Jeg ville egentlig gerne have rørt hende lidt mens hun stod op, du ved... fået stemningen lidt op igen, men jeg fik at vide "no, lie down on the bed"..... (turnoff nr. 3) med en stadig slap joker begynder hun at komme kondom på og prøver at sutte den op (turnoff 4).... men det er så kun min frustration der er blevet stor... Det skal dog siges at jeg er ret overbevist om at hun kan suge en tennisboldt igennem en haveslange :D, hun får lov at sutte den færdig, imen jeg giver hende lidt finger (hvilket hun efter eget udsagn godt kan lide) så kan jeg komme ud.

Jeg er på gaden efter ca 25 minutter efter jeg trådte ind ad døren.

pris 600 for 30 minutter (eller 10 minutters aktiv tjeneste) når man har taget ventetid og andet fra.

Lejligheden var pæn og ren beliggende på øverste etage (2.tv)

Pigens udseende: 7/10

oplevelsen: 3/10 

beliggenhed: Centrum med indgang i en indgangsgård (rimeligt diskret)

Gentagelses fare:  0

Skrevet

Altså du nåede kun at få blow med kondom, og give hende finger? 

Skrevet
  • Author

yep, lysten til mere var ligesom røget ud af vinduet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.