Unrusted 8 Skrevet mandag klokken 12:12 Jeg fandt ingen anmeldelser, så jeg tog chancen og besøgte Kitty https://annoncelight.dk/showad/438477 En ældre thai, men hun ser godt ud. Jeg bestilte 1 time erotisk massage + hj. Andre steder er jeg vant til at hj er til sidst, men ikke her! Efter 10 min på maven og skøn pirring var jeg godt stiv. Jeg fik besked på at vende mig om, og så gav hun et skønt hj. Jeg måtte overgive mig … og der var kun gået 15 min! Men så blev der nusset og masseret stille og roligt inden hun igen kælede, så jeg fik vokseværk igen. Så skiftede det mellem lidt nussen og vedligeholdelse af rejsningen. Lækkert. Så fik jeg et dejligt hj igen! Jeg var lige ved at komme igen, men kunne ikke … Jeg overvejer et nyt besøg. Egentlig kan jeg godt lide opbygningen til hj, men dette var nu også lækkert. En anden gang ved jeg jo, at jeg ikke bliver smidt ud efter første udløsning. Så kan du lide hj og kan komme 2 gange på 1 time, så er Kitty en mulighed. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 183 Skrevet mandag klokken 13:26 Tak for en god og præcis anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 8 Skrevet mandag klokken 15:55 KalundborgMature skrev, for 2 timer siden: Tak for en god og præcis anmeldelse Tak. Jeg har med stor interesse tjekket andres anmeldelser inden besøg rundt omkring. Nu tog jeg mig sammen og oprettede mig som bruger, så jeg også kan inspirere andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1399 Skrevet mandag klokken 18:24 Kitty er en rigtig dejlig voksen dame. Jeg havde en lignende skøn oplevelse hos hende, men jeg tror ikke hun er i Vissenbjerg mere. Desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 8 Skrevet mandag klokken 20:44 Øv ... Jeg besøgte hende for ca. 2 uger siden – lidt udenfor Vissenbjerg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg