Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte denne søde og frække kvinde forleden.  Blev mødt med kys og kram og vi fik aftalt en gang erotisk massage og FP. Fik klaret bad og allerede på vej derfra begyndte hun at lægge op til det frække hvilket fik gjort mig temmelig opstemt. Mig ned på maven og så gik hun ellers igang med det frækkeste erotiske massage jeg har fået længe. Masser af pirring de rigtige steder og hendes bløde dejlige bryster fik jeg også fornøjelse af. Inden længe var hendes hånd inde og mærke pikken og snart kunne jeg mærke hendes tunge også. Nu var det tid til turn arround og så fortsatte hun med et dybt og vådt blowjob hvor kuglerne også fik lækker opmærksomhed.....Nu var det min tur til at give hende lidt igen...om i en 69 og så fik jeg ellers fornøjelse af at smage hendes dejlige og våde fisse både med tunge og fingre. Mærkede tydeligt hun blev mere og mere våd.....  herefter på med kondom og så blev der ellers til sex i doggy og missionær inden hun til sidst red mig til udløsning. 

Kommer helt sikker igen....

Hun er nem at kommunikere med og havde også tid til lidt snak om andet end sex.

https://annoncelight.dk/showad/441822

• 1 month later...
Skrevet
jarlo skrev, for 16 timer siden:

Hvordan er parkerings mulighederne 

Gode, 2 timers gratis parkering på gaden  - vil du ikke gå ind front, går du ind af indkørslen og bruger bagdøren. Og det er døren :)
Du kan også køre ind og parkere i gården bagved ejendommen.

Skrevet

@nish Tak for en anmeldelse, der giver gode detaljer om for eksempel den pirrende massage. Det er også det, jeg går efter. At det så følges op med et godt blow inkl. kugler, jamen det er jo bare lækkert:-P

Skrevet

nish: Tak for fin anmeldelse,  hvordan er stedet,  er bade værelse ok og forgår massage og hygge på seng eller brix? Har lyst til at lægge et besøg ind sidste på ugen. 

• 4 weeks later...
Skrevet

@Golf Det er et udemærket sted med bad og god seng, stort værelse. Det er ikke en klinik. Udemærkede badeforhold.

hun kan noget, hende May.

Skrevet
DeepWater skrev, den 4.1.2026 at 12:56:

@Golf Det er et udemærket sted med bad og god seng, stort værelse. Det er ikke en klinik. Udemærkede badeforhold.

hun kan noget, hende May.

Tak for svar, den pågældende dag valgte jeg mit sikre kort, Ammy som altid leverer top service i min optik.  Men nu tror jeg at det bliver et besøg hos May en af de nærmeste dage...

• 3 months later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.